Magdalena Kicińska (PZU): Liczy się ich efektywność w danym segmencie klienta

Magdalena Kicińska (PZU): Liczy się ich efektywność w danym segmencie klienta

„Uwielbiam nowe wyzwania, zmiany, prędkość działania i nie boję się głębokiej wody” – z Marketingową 11 zmierzyła się Magdalena Kicińska, managing director, marketing & PR w PZU.

1. W marketingu najważniejsze są…

Oczy szeroko otwarte i dobry słuch. Musimy się zmieniać, tak jak otoczenie naszych klientów, słuchać ich, ale też kreować potrzeby rozwiązań o standardach, których jeszcze na rynku nie ma.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

To PZU GO. Innowacyjna technologia, która może uratować naszym klientom życie. Przez rok ciężko pracowaliśmy, aby ją wprowadzić na rynek, a naszym pierwszym krokiem komunikacyjnym było zaangażowanie jak największej ilości pracowników do jej testowania. To było bardzo inspirujące!

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Wprowadzenie na rynek pierwszej w Polsce platformy e-commerce do sprzedaży funduszy indeksowych: www.inpzu.pl. Budowa platformy, kreacja nowej marki i sprzedaż on-line pierwszego takiego produktu w Polsce bez żadnego benchmarku i w społeczeństwie, które zaczyna dopiero oszczędzać na przyszłość, było dla nas dużym testem kompetencji.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Mam trzy takie projekty. Dosłownie i w przenośni. Maja na imię: Natalia, Mateusz i Mikołaj. Moje dzieci wspierają mnie codziennie, dając miłość, radość i ogromną satysfakcję. Jeśli chodzi o pracę to muszę wymienić projekt Changing the Face – Rotunda, który miałam ogromną przyjemność realizować pracując w DuPont i dzięki któremu mam nadzieję odwiedzić nową Rotundę już wkrótce. Dodatkowo, cykl rzeźb i instalacji na Bulwarach nad Wisłą, stworzony dzięki Lafarge, a w PZU to współpraca z Papaya.Rocks i pokazywanie za pomocą krótkometrażowych filmów dokumentalnych uczuć, naszej mocy i zaangażowania we wszystko co robimy.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Kampanie Volvo – zarówno kampania Volvo XC-6 – przyszłość bezpieczeństwa:

Jak i ostatnia promująca #TheEVAInitative:

Są bardzo różne ale obydwie piękne i poruszające! Kampania wizerunkowa PZU również była świetna: 

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Personalizacja i wykorzystanie IOT i technologii opartych na AI w codziennym życiu każdego z nas. Brzmi kosmicznie i ze zbyt dużą liczbą skrótów po angielsku, ale marketing staje się już technologią.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Żadne – liczy się ich efektywność w danym segmencie klienta. Spójrzmy na Świeżaki!

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wyczucie i zrozumienie marki oraz odwaga, solidność i perfekcyjny warsztat w realizacji kampanii.

9. Swoje inspiracje czerpię…

Z otaczającego świata – przede wszystkim, od ludzi, którzy są obok mnie codziennie, ale też tych spotkanych w różnych zakątkach świata – ich świata i szalenie ciekawych kultur. Uwielbiam podróżować!

10. Moja kampania marzeń…

To globalna kampania dzięki której firma i jej rozwiązania staną się rozpoznawalne na wszystkich najważniejszych rynkach na świecie.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Uwielbiam nowe wyzwania, zmiany, prędkość działania i nie boję się głębokiej wody.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij