Magdalena Kicińska (PZU): Liczy się ich efektywność w danym segmencie klienta

Magdalena Kicińska (PZU): Liczy się ich efektywność w danym segmencie klienta

„Uwielbiam nowe wyzwania, zmiany, prędkość działania i nie boję się głębokiej wody” – z Marketingową 11 zmierzyła się Magdalena Kicińska, managing director, marketing & PR w PZU.

1. W marketingu najważniejsze są…

Oczy szeroko otwarte i dobry słuch. Musimy się zmieniać, tak jak otoczenie naszych klientów, słuchać ich, ale też kreować potrzeby rozwiązań o standardach, których jeszcze na rynku nie ma.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

To PZU GO. Innowacyjna technologia, która może uratować naszym klientom życie. Przez rok ciężko pracowaliśmy, aby ją wprowadzić na rynek, a naszym pierwszym krokiem komunikacyjnym było zaangażowanie jak największej ilości pracowników do jej testowania. To było bardzo inspirujące!

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Wprowadzenie na rynek pierwszej w Polsce platformy e-commerce do sprzedaży funduszy indeksowych: www.inpzu.pl. Budowa platformy, kreacja nowej marki i sprzedaż on-line pierwszego takiego produktu w Polsce bez żadnego benchmarku i w społeczeństwie, które zaczyna dopiero oszczędzać na przyszłość, było dla nas dużym testem kompetencji.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Mam trzy takie projekty. Dosłownie i w przenośni. Maja na imię: Natalia, Mateusz i Mikołaj. Moje dzieci wspierają mnie codziennie, dając miłość, radość i ogromną satysfakcję. Jeśli chodzi o pracę to muszę wymienić projekt Changing the Face – Rotunda, który miałam ogromną przyjemność realizować pracując w DuPont i dzięki któremu mam nadzieję odwiedzić nową Rotundę już wkrótce. Dodatkowo, cykl rzeźb i instalacji na Bulwarach nad Wisłą, stworzony dzięki Lafarge, a w PZU to współpraca z Papaya.Rocks i pokazywanie za pomocą krótkometrażowych filmów dokumentalnych uczuć, naszej mocy i zaangażowania we wszystko co robimy.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Kampanie Volvo – zarówno kampania Volvo XC-6 – przyszłość bezpieczeństwa:

Jak i ostatnia promująca #TheEVAInitative:

Są bardzo różne ale obydwie piękne i poruszające! Kampania wizerunkowa PZU również była świetna: 

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Personalizacja i wykorzystanie IOT i technologii opartych na AI w codziennym życiu każdego z nas. Brzmi kosmicznie i ze zbyt dużą liczbą skrótów po angielsku, ale marketing staje się już technologią.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Żadne – liczy się ich efektywność w danym segmencie klienta. Spójrzmy na Świeżaki!

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wyczucie i zrozumienie marki oraz odwaga, solidność i perfekcyjny warsztat w realizacji kampanii.

9. Swoje inspiracje czerpię…

Z otaczającego świata – przede wszystkim, od ludzi, którzy są obok mnie codziennie, ale też tych spotkanych w różnych zakątkach świata – ich świata i szalenie ciekawych kultur. Uwielbiam podróżować!

10. Moja kampania marzeń…

To globalna kampania dzięki której firma i jej rozwiązania staną się rozpoznawalne na wszystkich najważniejszych rynkach na świecie.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Uwielbiam nowe wyzwania, zmiany, prędkość działania i nie boję się głębokiej wody.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij