Kobiety bardziej niż mężczyźni narażone są na uszkodzenia kręgów szyjnych. Wynika to z nieco innej budowy ciała i jego sztywności. Do tego dochodzą również testy samochód, w któych wykorzystuje się wyłącznie męskie manekiny. To powoduje, że kobiety, czy też nawet i dzieci, są bardziej narażone na odniesienie obrażeń w wypadkach niż mężczyźni.
Teraz Volvo chce położyć temu kres – wykorzystując wiedzą zgromadzoną przez 40 lat badań nad zagadnieniami bezpieczeństwa, marka będzie tworzyć samochody, które będą bezpieczne dla wszystkich bez wyjątku. Co więcej, w ramach programu E.V.A, brand udostępnia owe dane wszystkim producentom aut, tak by oni również mogli tworzyć bezpieczne auta.
Zobacz również
PS
Firma Karlik, dealer aut marki Volvo, wspiera trend upcyklingu pełną parą! Po wprowadzeniu biżuterii pARTs stworzonej ze zużytych części Volvo, teraz poznański dealer stworzył kolekcję toreb powstających ze starych banerów reklamowych i pasów bezpieczeństwa zezłomowanych aut.
Volvo porusza publiczność do łez w swoim emocjonalnym storytellingu. Wraz ze Sky Atlantic pokazuje, jak ważna jest wiara w swoje zdolności i jak potężna, w dzisiejszym świecie, jest technologia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Każdego dnia wskutek wypadków na drogach ginie mnóstwo ludzi. Może nie jesteśmy ewolucyjnie przystosowani do jazdy samochodem? Jak powinien wyglądać człowiek, aby zminimalizować urazy ciała przy zderzeniach drogowych?
PS4
Dumnie prezentowane blizny i wyraźne ślady po pasach bezpieczeństwa to główny element kampanii społecznej, której inicjatorem jest nowozelandzka agencja rządowa do spraw transportu. Akcja ma za zadanie pokazać, że to właśnie pasom bezpieczeństwa nieraz zawdzięczamy życie.