TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Oreo wprowadza ciasteczka inspirowane „Grą o tron”

Oreo wprowadza ciasteczka inspirowane „Grą o tron”
Z okazji premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, Oreo postanowiło przygotować małe co nieco dla fanów serialu – ciastka inspirowane kultową produkcją.
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

Premiera ostatniego sezonu „Gry o tron” stała się dobrym pretekstem dla marek do tworzenia limitowanych produktów, inspirowanych produkcją. Tego przykładem jest marka Oreo, która stworzyła ciasteczka nawiązujące do popularnego serialu.

Limitowana seria ciastek będzie dostępna od 8 kwietnia na półkach sklepowych. Będą dostępne w ciemnych opakowaniach, na których pojawi się słynny żelazny tron oraz logo marki w charakterystycznym dla „Gry o tron” czcionce. Natomiast na wierzchu ciasteczek będą wizerunki: smoka Targaryenów, wilka Starków, lwa Lannisterów oraz król Białych Wędrowców.

Z okazji premiery ciastek inspirowanych „Grą o tron”, Oreo stworzyło też czołówkę serialu w wersji ciasteczkowej 😉

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji zbliżającej się wielkimi krokami premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, HBO we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie przygotowało nietypową akcję, w ramach której wszyscy chętni mogą oddać swoją krew i odebrać unikatowe gadżety związane z serialem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach promocji najnowszego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”, HBO przygotowało nie lada gratkę dla fanów produkcji – w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas może stać się jego posiadaczem.

PS3

Nikolaj Coster-Waldau, czyli serialowy Jamie Lannister, wystąpił w nowej kampanii marki L’Oreal, w której promuje serię męskich kosmetyków Pure Charcoal. Reklama ma w sobie polski akcent.

PS4

W najnowszym spocie promującym ostatni sezon „Gry o Tron” wykorzystano kultowe sceny z serialu i zareklamowano piwo Bud Light marki Budweiser.

PS5

Zobaczcie najlepsze reklamy wzorowane na serialu „Gra o Tron”.