Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Oreo wprowadza ciasteczka inspirowane „Grą o tron”

Oreo wprowadza ciasteczka inspirowane „Grą o tron”
Z okazji premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, Oreo postanowiło przygotować małe co nieco dla fanów serialu – ciastka inspirowane kultową produkcją.
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

Premiera ostatniego sezonu „Gry o tron” stała się dobrym pretekstem dla marek do tworzenia limitowanych produktów, inspirowanych produkcją. Tego przykładem jest marka Oreo, która stworzyła ciasteczka nawiązujące do popularnego serialu.

Limitowana seria ciastek będzie dostępna od 8 kwietnia na półkach sklepowych. Będą dostępne w ciemnych opakowaniach, na których pojawi się słynny żelazny tron oraz logo marki w charakterystycznym dla „Gry o tron” czcionce. Natomiast na wierzchu ciasteczek będą wizerunki: smoka Targaryenów, wilka Starków, lwa Lannisterów oraz król Białych Wędrowców.

Z okazji premiery ciastek inspirowanych „Grą o tron”, Oreo stworzyło też czołówkę serialu w wersji ciasteczkowej 😉

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji zbliżającej się wielkimi krokami premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, HBO we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie przygotowało nietypową akcję, w ramach której wszyscy chętni mogą oddać swoją krew i odebrać unikatowe gadżety związane z serialem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach promocji najnowszego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”, HBO przygotowało nie lada gratkę dla fanów produkcji – w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas może stać się jego posiadaczem.

PS3

Nikolaj Coster-Waldau, czyli serialowy Jamie Lannister, wystąpił w nowej kampanii marki L’Oreal, w której promuje serię męskich kosmetyków Pure Charcoal. Reklama ma w sobie polski akcent.

PS4

W najnowszym spocie promującym ostatni sezon „Gry o Tron” wykorzystano kultowe sceny z serialu i zareklamowano piwo Bud Light marki Budweiser.

PS5

Zobaczcie najlepsze reklamy wzorowane na serialu „Gra o Tron”.