Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Spędź noc pod szklaną piramidą Luwru z okazji jej 30. urodzin

Spędź noc pod szklaną piramidą Luwru z okazji jej 30. urodzin
Z okazji 30. urodzin słynnej szklanej piramidy Musée du Louvre, Airbnb nawiązało współpracę z muzeum, w ramach której jedna szczęśliwa osoba będzie miała okazję spędzić noc w Luwrze wraz ze specjalnym zwiedzaniem obiektu.
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

W tym roku słynna szklana piramida Luwru obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji władze muzeum oraz Airbnb postanowili przygotować specjalny konkurs z niezwykłymi nagrodami.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego Mona Lisa powinna zaprosić właśnie ciebie?”. Naprawdę warto, bo zwycięzca będzie miał okazję spędzić wyjątkową noc w tym słynnym, paryskim muzeum.

Przede wszystkim, jedna szczęśliwa osoba otrzyma możliwość prywatnego zwiedzania obiektu wraz z dodatkowymi atrakcjami, takimi jak np. koncert w apartamencie Napoleona III – jest to o tyle ekskluzywne, bo z takiej usługi nie może skorzystać byle kto – zwykle otrzymują ją znane osobistości czy wysokiej rangi politycy.

Co więcej, dla zwycięzcy szef kuchni przygotuje wyjątkową kolację, inspirowana miłością i pięknem Wenus z Milo. Natomiast zwieńczeniem nagrody będzie noc tuż pod gwiazdami i dachem szklanej piramidy Luwru.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zgłosić się na tej stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakie wydarzenia w 2018 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży kultury i sztuki? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2019 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2019 roku?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Intelligent Personal Assistant, pierwszy asystent głosowy BMW, sprawił, że Mona Lisa przemówiła i odpowiadała nawet na najdziwniejsze pytania, które jej zadano.

PS3

Klip do piosenki „Apeshit” Beyonce i Jaya Z został nakręcony wśród najpopularniejszych dzieł sztuki znajdujących się w słynnym muzeum. W związku z tym władze Luwru przez całe lato w 2018 roku organizowało specjalne oprowadzania śladami piosenkarzy.