Bohaterem spotu „Frogs Against Brexit” jest francuska żaba, która w żałosny sposób śpiewa balladę „Don’t Leave Me Now” zespołu Supertramp, grając w tym samym czasie na fortepianie. Cała akcja natomiast toczy się na słynnych białych klifach w Dover, bo to właśnie w tym miejscu szerokość cieśniny oddzielającej Francję od Anglii jest najmniejsza i wynosi zaledwie 35 km. Dover stanowi także ważny port morski do którego przybywa większość promów oraz statków pasażerskich z sąsiedniej Francji.
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach promocji nowego brytyjskiego filmu „Brexit”, który niebawem będzie dostępny na rosyjskiej platformie Okko, przygotowano niebezpieczną kampanię outdoorową, będącą odzwierciedleniem ciężkiego okresu w historii Wielkiej Brytanii.
PS2
W związku z tym, że wokół Brexitu wciąż jest dużo zamieszania i politycy brytyjscy nie mogą dojść do porozumienia, KFC UK postanowiło dobrodusznie doradzić Theresie May w kwestii zawierania umów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS3
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2016 roku oficjalnie ogłoszono, że Wielka Brytania wychodzi z UE. Jak wówczas reagowały marki na Brexit?