„Serducho w porządku”, czyli łódzka odsłona #trashchallenge

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Serducho w porządku”, czyli łódzka odsłona #trashchallenge

Agencja MOSQI.TO postanowiła dołączyć do akcji #trashchallenge i posprzątała okolice Łodzi.

MOSQI.TO i przyjaciele rozprawili się ze śmieciami w okolicach rzeki Łódki – obszar wdzięcznie oznaczony serduchem na zdjęciu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W 3 godziny zebraliśmy duuuuuużo śmieci, w tym kilka „skarbów”: kosiarkę, krzesło, materac, dywan, kolekcjonerska serię kołpaków, zderzak i telewizor. Śmieci posortowaliśmy. Dzień później odpady odebrało MPO. Teraz rzucamy wyzwanie: Bluerank, Golden Submarine, Brand24, Hycom, GONG, WUNDERTEAM, IMAGINE i wszystkim, którym jest .TO bliskie. Planeta na Was liczy! – mówią członkowie agencji.

PS
– W poniedziałek 15.04 łączymy siły z Bluerankiem i ruszamy „na akcję” wspólnie. :) – dodaje MOSQI.TO.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij