Muniek Staszczyk, Tomasz Bagiński, Michał Łojewski, Albo Inaczej w nowej odsłonie projektu Żubrówki Czarnej – „Czarna Polana”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Muniek Staszczyk, Tomasz Bagiński, Michał Łojewski, Albo Inaczej w nowej odsłonie projektu Żubrówki Czarnej – „Czarna Polana”

W drugiej edycji projektu Żubrówki Czarnej „Czarna Polana ”swoje siły połączyli: Muniek Staszczyk, Tomasz Bagiński, Michał Łojewski oraz projekt muzyczny Albo Inaczej. Premiera projektu będzie miała miejsce 12 kwietnia br. w kanałach społecznościowych marki Żubrówka Czarna.

„Każdy z nas ma swoją naturę. I jest też natura, którą ma każdy z nas” – pod tym hasłem startuje druga już edycja „Czarnej Polany", projektu artystycznego pod mecenatem Żubrówki Czarnej. Tytułowa „Czarna Polana" jest miejscem dialogu, w którym spotykają się różne dziedziny sztuki, a na bazie ich współpracy rodzą się dzieła inspirowane relacją człowieka z naturą.

– Jesteśmy niezwykle dumni mogąc przedstawić drugą odsłonę projektu „Czarnej Polany”, nad którym mecenat artystyczny objęła Żubrówka Czarna – mówi Monika Grudniak, junior brand manager marki. – Ta marka, która swoją jakość i łagodny smak zawdzięcza wyłącznie naturalnym, polskim składnikom, posłużyła twórcom jako inspiracja do stworzenia tak szeroko zakrojonego dzieła. Jesteśmy przekonani, że opowieść o relacji człowieka z naturą zachęci wszystkich do refleksji nad tym, jak wygląda nasza współczesność i jakie miejsce powinna w niej zajmować natura – dodaje Grudniak.

W drugiej edycji projektu, inspirowanego historią marki Żubrówka Czarna, twórcy poruszają problem technologii, mediów społecznościowych i otaczających nas innowacji. Stanowią one barierę między człowiekiem, a naturą – zarówno naszą własną, jak i tą wokół nas. By opowiedzieć tę historię, na „Czarnej Polanie" spotkali się legendarny muzyk i wokalista – Muniek Staszczyk, światowej sławy reżyser i animator – Tomasz Bagiński, projektant Michał Łojewski, twórca innowacyjnej marki odzieżowej UEG oraz projekt muzyczny Albo Inaczej.

W nowej odsłonie projektu „Czarna Polana” znowu zobaczymy teledysk autorstwa Tomasza Bagińskiego. Tym razem jednak jego motywem przewodnim jest pytanie, czy w natłoku technologii zwykły człowiek potrafi jeszcze znaleźć czas, aby cieszyć się otaczającą go naturą i innymi ludźmi. Tytułowa „Czarna Polana" jest metaforą miejsca, gdzie technologia traci swoją władzę nad człowiekiem, nadal pozostając częścią jego życia. Za warstwę muzyczną klipu odpowiedzialna była ekipa Alkopoligamii w ramach projektu Albo Inaczej. Jest to wyjątkowy koncept muzyczny, w którym klasyka polskiego rapu ujęta zostaje w ramy zupełnie nowych aranżacji – jazzowych, popowych lub elektronicznych. Do przekazania idei „Czarnej Polany" wykorzystano utwór „Co to za miejsce?” z debiutanckiej płyty donGURALesko z 2002 roku. Opowieść o szarości i coraz większym tempie życia oraz refleksji nad sensem naszej egzystencji wyśpiewał w rockowej wersji Muniek Staszczyk, obecny na muzycznej scenie od ponad 35 lat. Wokalista, autor tekstów i lider T.Love wystąpił także w samym teledysku.

„Czarna Polana" to jednak nie tylko sfera muzyczna i wizualna. W tym roku projekt ma o wiele szerszy zakres, a jego idea rozszerza się także na kolekcję ubrań polskiej marki UEG. Michał Łojewski, projektant i założyciel UEG, przygotował limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych naturą. Jej design nawiązuje do struktury spękanego węgla drzewnego, którym filtrowana jest Żubrówka Czarna. Szczeliny w węglu symbolizują płynącą przez Puszczę Białowieską wodę oraz dodany do niej w procesie produkcji spirytus pszeniczny. To właśnie te 3 elementy tworzą łagodną naturę Żubrówki Czarnej. Projekt wspierany też będzie konkursem dla konsumentów zatytułowanym „Czarna Polana pełna nagród”, w którym do wygrania będzie limitowana kolekcja odzieży marki UEG oraz eleganckie zestawy degustacyjne Żubrówki Czarnej.

Na zakończenie „Czarnej Polany" planowane jest otwarcie showroomu w centrum Warszawy przy współpracy z grupą mediową Newonce. Na miejscu będzie można zobaczyć kolekcję UEG, teledysk, spotkać się z Twórcami oraz osobiście sprawdzić co zainspirowało twórców do zaangażowania się w projekt.

Za produkcję teledysku odpowiedzialny jest dom produkcyjny Dobro, a za postprodukcję Platige Image. Koncepcję tegorocznej „Czarnej Polany” i plan komunikacji przygotowały agencje Feeders i 2012. Za promocję w mediach odpowiada Fabryka Marketingu.

Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie www.czarnapolana.pl oraz na profilu marki na Facebooku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij