Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kariera w marketingu 2019 – weź udział w naszym badaniu

Kariera w marketingu 2019 – weź udział w naszym badaniu
Jak zmienia się rola marketingu w organizacji? Jakie są zawody i kompetencje przyszłości? Jak zrobić audyt kariery? Co i gdzie warto studiować, aby być atrakcyjnym kandydatem na rynku? Czy certyfikaty i nagrody mają znaczenie? Na te pytania odpowiemy w publikacji “Kariera w marketingu 2019”.
O autorze
1 min czytania 2019-04-15

Zmieniający się obraz marketingu stawia przed nami pytania o to, jakie są kompetencje przyszłości. Chcemy sprawdzić, z jakiego obszaru kompetencje planują rozwijać marketerzy, jakie sposoby kształcenia polecają, dlaczego zmieniają pracę, gdzie i w jaki sposób jej szukają oraz czy zdobyte nagrody oraz certyfikaty mają istotny wpływ na rozwój sytuacji zawodowej.

Ankieta jest anonimowa i jej wypełnienie zajmie zaledwie kilka chwil. Wynikami podzielimy się na łamach raportu nt. kariery w marketingu. Wypełnij ankietę >>>

Zawartość raportu

W publikacji przybliżymy:

  • CMTO (chief marketing technology officer) czy CDO (chief design officer) – jak w organizacji zmieni się rola dyrektora marketingu?
  • Jak kształtują się wynagrodzenia w branży marketingowej?
  • Jak zrobić audyt kariery i budować karierę w marketingu?
  • Z jakimi wyzwaniami wiąże się przejście z agencji marketingowej na stronę marki?
  • Jakie są zawody i kompetencje przyszłości?
  • Gdzie zdobywać wiedzę i w jaki sposób podnosić kompetencje?
  • Co warto studiować? Jakie cechy, zdolności, umiejętności warto w sobie rozwijać? Jakie kompetencje będą decydowały o naszym sukcesie?
  • Jak zbudować profil zawodowy na LinkedInie?
  • Co robić, aby być atrakcyjnym kandydatem na rynku pracy?

Termin publikacji: czerwiec 2019 roku

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy do współpracy

Chcesz wypowiedzieć się w publikacji, podzielić się tym, w jaki niestandardowy sposób udało Ci się znaleźć pracę marzeń lub za pomocą jakich działań rekrutacyjnych udało Ci się przyciągnąć pracowników? Pisz na adres [email protected].

Zachęcamy także do dołączenia wizytówki do raportu prezentującej Twoją firmę, jako miejsce pracy, które możemy polecić naszym czytelnikom (koszt 700 PLN netto) lub szerszej współpracy reklamowej oraz publikacji ofert pracy na stronie NowyMarketing. Napisz do nas lub zadzwoń – [email protected], +48 792 511 728

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wypełnij ankietę >>>