Od początku kwietnia, aż do świąt na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Spot zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.
W spocie promowane są gwiazdy Bonduelle, czyli kukurydza i groszek, a także mixy kukurydziane, ponieważ święta to czas, kiedy szczególnie poszukujemy produktów wysokiej jakości. Czas, kiedy na naszych stołach goszczą sałatki z majonezem, galarety mięsne, czy śledź, do których wykorzystujemy właśnie warzywa apertyzowane.
Zobacz również
Reklama telewizyjna wspierana będzie przez kampanię digital – m.in. na Warzywne inspiracje i FB, jak również liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie zwiększonej konsumpcji warzyw konserwowych.
Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]