Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Emma – narzędzie AI, które pokazuje, jak hejt wpływa na mózg nastolatka

Emma – narzędzie AI, które pokazuje, jak hejt wpływa na mózg nastolatka
Organizacja STOMP Out Bullying, walcząca z wszechobecnym hejtem i znęcaniem się wśród nastolatków, stworzyła internetowe narzędzie z wykorzystaniem AI, które pokazuje, jak wszelkie negatywne słowa czy przykre czyny wpływają na mózg nastolatka.
O autorze
1 min czytania 2019-04-26

Do stworzenia „Emmy” Organizacja STOMP Out Bullying nawiązała współpracę z doktorem Jeffem Gardere, ekspertem w dziedzinie zdrowia psychicznego oraz profesorem medycyny behawioralnej w Kolegium Medycyny Osteopatycznej Touro w Nowym Jorku. Opracowane przez nich narzędzie edukacyjne przetwarza tysiące postów w mediach społecznościowych, które są przejawem hejtu i za pomocą AI pokazuje, jak przykre słowa wpływają na zdrowie psychiczne nastolatka.

Narzędzie „Emma” ma być wykorzystywane głównie przez nauczycieli oraz rodziców, których celem będzie zademonstrowanie młodym osobom, jak szkodliwy może być hejt, nawet ten nieumyślny.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Sexy tyłek”, „Fajny biust”, „Gorąca laska” – niektórzy myślą, że są to komplementy, które chcą słyszeć kobiety. Kampania „To nie komplement!” ma na celu pokazanie, że takie „pseudokomplementy” nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

We wrześniu 2018 roku wystartowała nowa kampania społeczna Love Over Hate! Jej celem jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji została Kasia Warnke.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Portale Facebook i Instagram postanowiły stawić czoła wszechobecnemu hejtowi, w związku z czym wprowadzony został zakaz pochwały, wsparcia i reprezentacji białego nacjonalizmu i separatyzmu na obu platformach.