Różnorodność to siła, dzięki której świat staje się ciekawszy i bardziej inspirujący. Chcąc uświadomić to Polakom, Katarzyna Warnke zaangażowała się w nową kampanię społeczną Love Over Hate, której inicjatorem jest marka Absolut. Jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest twórcze przekształcanie haseł nienawiści w pozytywny przekaz. Co to oznacza?
Do 23 września internauci mogą zgłaszać na stronie loveoverhate.pl miejsca pełne haseł nienawiści, wymalowanych na murach lub ścianach budynków. Wybrane lokalizacje z Polski zostaną oczyszczone z hejtu przez ekipę Love Over Hate, zaś farba z usuniętych haseł posłuży do stworzenia niezwykłego miejskiego dzieła, które będzie niosło pozytywny przekaz, jakim jest otwartość i tolerancja. Przesyłając zgłoszenie, każdy może osobiście zaangażować się w walkę z raniącymi słowami. Każdy może też realnie wpłynąć na poprawę własnego samopoczucia, które w bardzo dużym stopniu zależy od otoczenia, w jakim żyjemy. Ignorowanie wszechobecnego hejtu jest milczącą zgodą na obrażanie ludzi, którzy chcą wyrażać siebie we własny sposób. Głośny i odważny manifest płynący z kampanii i wspierany przez Kasię Warnke ma zachęcić do pokazania, że spotkanie odmiennych punktów widzenia, to szansa na stworzenie prawdziwie inspirującego świata.
Zobacz również
– Marka Absolut wierzy w otwarty świat, w którym ludzie mogą wyrazić swoją indywidualność i różnorodność. W obliczu hejtu, który zalewa naszą rzeczywistość i uniemożliwia bycie sobą, postanowiliśmy zainicjować kampanię, która zwróci uwagę na to zjawisko i stanie się pretekstem do dalszej dyskusji. Jestem pewien, że jesteśmy w stanie przezwyciężyć zalewającą nas falę negatywnych emocji i nienawiści. Mamy nadzieję, że nasza działania zainspirują Polaków do tego, by chcieli realnie zmienić swoje otoczenie tak, aby mogło na co dzień wpływać na ich dobre samopoczucie – mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager marki Absolut
Kampania społeczna Love Over Hate rozpoczęła się pod koniec lipca – teasingiem podczas festiwalu muzycznego Audioriver i potrwa do listopada br. W tym czasie ambasadorka kampanii będzie zachęcała internautów do przyłączenia się do akcji na własnych kanałach social media, gdyż to właśnie Internet jest najczęstszym miejscem hejtu. Swoje mocne wsparcie dla kampanii, aktorka wyraziła także na tegorocznym Flesz Fashion Night, gdzie wystąpiła w nieoczekiwanej charakteryzacji – jej ciało zostało pokryte słowami hejtu, z jakim spotkała się w swoim życiu. Love Over Hate podkreśla, że nienawiść nie jest anonimowa, hejt ma zawsze swoją twarz – spotykają się z nim prawdziwe osoby, które potrzebują zrozumienia. Dlatego tak ważne jest, by kierowaną do nich nienawiść przekształcać w pozytywny przekaz, gdyż dobre słowa mają wielką moc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]