Kto by nie chciał zrelaksować się przy odgłosach konia żującego jedzenie? 😉 W ramach promocji amerykańskiego miasta Lexington agencja Team Cornett postanowiła zwrócić uwagę na to, co najbardziej charakteryzuje ten region – czyli konie. Z tej okazji stworzono nietypowy film ASMR z tymi zwierzętami w roli głównej.
ASMR to zjawisko dźwiękowe dość często wykorzystywane w wielu podcastach lub słuchowiskach, najczęściej po to, by ułatwić zrelaksowanie się lub zaśnięcie. Twórcy kampanii promującej miasto Lexington uznali, że odgłosy żującego konia są niezwykle relaksacyjne i przyjemne, zwłaszcza dla wielbicieli tych zwierząt, i w ten sposób postanowili zareklamować ten region w stanie Kentucky.
Zobacz również
No cóż, nie można odmówić kreatywności tej kampanii ;).
PS
Lynx, znany w Polsce jako Axe, przygotował krótki tutorial dla mężczyzn z zakresu depilacji. W spocie użyto zjawiska dźwiękowego ASMR, które działa relaksująco na odbiorcę.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
PS3
Nic nie uspokaja duszy niczym odgłos drogi i dudnienie Milwaukee-Eight®. Harley-Davidson z okazji dnia relaksacji stworzył ścieżkę medytacyjną opartą na dźwiękach motocykla.
PS4
Dobrym sposobem na relaks jest ten z platformą PULS od Podlaskie Travel ;).