Narodziny royal baby – przegląd najciekawszych reakcji marek

Narodziny royal baby – przegląd najciekawszych reakcji marek
6 maja br. na świat przyszło pierwsze dziecko księcia Harry’ego i księżnej Meghan. Jak można było się spodziewać, wydarzenie to nie zostało przeoczone przez marki na całym świecie – przedstawiamy więc najciekawsze kreacje marek w odpowiedzi na narodziny royal baby.
O autorze
1 min czytania 2019-05-07

Już od kilku dni cały świat z zapartym tchem czekał na informację o narodzinach pierwszego dziecka księcia Harry’ego i księżnej Meghan. W mediach co rusz pojawiały się liczne wzmianki o przewidywanej dacie porodu royal baby, jednak nikt do końca nie wiedział, kiedy to nastąpi. Kiedy więc internet obiegła wiadomość o narodzinach dziecka pary książęcej, świat oszalał.

Tak jak było to w przypadku ślubu księcia Harry’ego i księżnej Meghan w 2018 roku, tak teraz marki postanowiły na swój sposób nawiązać do narodzin royal baby. Przedstawiamy więc najciekawsze reakcje marek.

#1 Aviva

#2 Cinema City

#3 BNP Paribas

#4 Smeg

#5 Spotify

#6 Play

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#7 Borjomi Polska

#8 Angry Birds

#9 Kay Jewelers

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#10 NUK

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#11 Debenhams

#12 The Royal Mint

#13 Indigo Nails

#14 Toyota Polska

A może Wy macie jakieś swoje propozycje? 😉

PS

#SeizeTheThrone, czyli jak marki reagowały na premierę ósmego sezonu „Gry o tron”.