Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Niedoskonałe zęby, czyli #bodypositive w kampanii Gucci Beauty

Niedoskonałe zęby, czyli #bodypositive w kampanii Gucci Beauty
Najnowsza kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.
O autorze
1 min czytania 2019-05-08

Dom mody Gucci pod dowództwem Alessandro Michele przeszedł już wiele zmian. Mowa tu głównie o estetyce, przewrotnych kolekcjach i pokazach mody oraz niekiedy dziwacznych kampaniach. Tak jest w przypadku najnowszej reklamy promującej szminki linii Gucci Beauty, której dalece do stereotypowych kampanii do których przywykliśmy.

„Twarzą” nowej kolekcji kolorowych szminek Gucci Beauty została bowiem Dani Miller, punkowa wokalistka i artystka. To właśnie m.in. jej nieidealny zgryz reklamuje produkty z linii beauty.   

Obok Dani Miller na zdjęciach zobaczymy również modelki Mae Lapres, Achok Majak i Ellię Sophię Coggins.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Owa kampania Gucci daje wyraźny sygnał, że naturalność jest piękna. Włoski dom mody już od jakiegoś czasu wykorzystuje w swojej narracji tzw. „pochwałę brzydoty”  i póki co dobrze mu to wychodzi. Wszak to właśnie millenialsi są największą grupą docelową brandu, i zmęczeni wyidealizowanymi wizerunkami modelek oraz modeli w kampaniach, „kupują” wszystko, co wiąże się z nurtem #bodypositive.

zdjęcia: facebook.com/gucci

PS

Majowa, specjalna edycja brytyjskiego Vogue’a „The Non-Issue” poświęcona jest kobietom, które nierzadko są dyskryminowane przez swój wiek.

PS2

Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.

PS3

W lutym br. River Island wypuściło nową kampanię zatytułowaną „This is Family”, w której przedstawiono jednopłciowe pary w rolach rodziców.

PS4

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.