Anna Wiertel (eSky): W marketingu najważniejsza jest wizja i uważne słuchanie klientów

Anna Wiertel (eSky): W marketingu najważniejsza jest wizja i uważne słuchanie klientów
„Wyzwania motywują do poszukiwania nowych rozwiązań i możliwości, a kluczem zawsze są ludzie” – tym razem z Marketingową 11 zmierzyła się Anna Wiertel, dyrektor marketingu, Grupa eSky.
O autorze
1 min czytania 2019-05-22

1. W marketingu najważniejsze jest…

W marketingu najważniejsza jest wizja i uważne słuchanie klientów. Ważna jest też gotowość do pracy, nieustannego rozwijania usług i produktów. Potrzeby odbiorców zmieniają się w mgnieniu oka a marketing musi za tym nadążyć. Dziś – zgodnie z metodyką Design Thinking – lepiej testować prototypy niż zwlekać z wypuszczeniem produktu na rynek.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Było ich wiele. Zarówno, gdy pracowałam dla polskich firm – Grupy Integer i Orlen Oil, jak i wcześniej dla globalnego koncernu BP. Cieszy mnie zawsze możliwość budowania wizerunku polskich marek na rynkach globalnych, czego konkretnym przykładem jest rozpoczęta właśnie kampania wizerunkowa marki „eSky – nieograniczone możliwości podróży”.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Choć brzmi to banalnie, wielokrotnie wraz z moimi zespołami udowodniliśmy, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wyzwania motywują do poszukiwania nowych rozwiązań i możliwości, a kluczem zawsze są ludzie. Mam do nich szczęście i cieszę się, że mogę obserwować jak fajnie się rozwijają i hartują dzięki wyzwaniom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Zdecydowanie jest to projekt „zespół”! Jest wiele projektów, z których jestem dumna, ale najbardziej z rozwoju zawodowego moich pracowników. Staram się przede wszystkim dać im poczucie sprawczości i odpowiedzialności za działania, by w pełni czuli się ich współtwórcami. Z radością obserwuję jak dorastają do roli, jakie pokłady uruchamiają, by się rozwinąć i wnieść nową wartość do organizacji.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Podziwiam kampanie marki Nike. Zawsze z mocnym przekazem, zawsze poruszające. Ludzkie historie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Automatyzacja z dużym nastawieniem na projektowanie customer journeys oraz rozwój sztucznej inteligencji i machine learningu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Nie podchodzę w ten sposób. Każda branża musi znaleźć właściwą drogę dotarcia do swojej grupy docelowej, w trakcie tej drogi trzeba testować i eksperymentować, wiele działań może okazać się nieskutecznymi, ale najważniejsze to wyciągać wnioski, „odrabiać swoje lekcje” i dalej poszukiwać

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Partnerstwo. Tylko tyle i aż tyle.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Z otaczającego mnie świata i od otaczających mnie ludzi.

10. Moja kampania marzeń…

Ta jeszcze przede mną. Na pewno będzie to kampania odpowiadająca na potrzeby społeczne.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Z czystej pasji. Parafrazując Edisona: Nie przepracowałam ani jednego dnia w swoim życiu. Wszystko co robiłam, to była przyjemność.