Zgłoszenia do Best of Facebook @ KTR przedłużone do 27 maja

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zgłoszenia do Best of Facebook @ KTR przedłużone do 27 maja

Kto zrobił najlepszą reklamę na platformach Facebooka w tym roku? Odpowiedź na to pytanie przyniesie kolejna edycja Konkursu KTR. Twórcy reklam zrealizowanych na Facebooku/Instagramie/Messengerze mogą zgłaszać swoje prace do 27 maja 2019 r.

W tegorocznej edycji KTR – największego konkursu polskiej branży reklamowej po raz kolejny przyznane zostaną nagrody w kategorii specjalnej Best of Facebook. O wyróżnienie mogą ubiegać się twórcy reklam realizowanych za pośrednictwem Facebooka/Instagramu/Messengera pomiędzy 18.03.2017 r. a 27.05.2019 r. Aplikować można za pośrednictwem strony najpóźniej do 27 maja. Zgłoszenia są bezpłatne. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nagrody zostaną przyznane na Gali KTR 2019. Jury przyzna trzy statuetki – złotą, srebrną i brązową. Twórcy najlepszej z wyróżnionych kampanii otrzymają akredytacje wraz z przelotami i hotelem dla dwóch osób na Festiwal Cannes Lions. Twórcy pozostałych dwóch reklam na podium zostaną zaproszeni do odwiedzenia siedziby Facebooka w Londynie.

Najlepsze realizacje spośród zgłoszonych wyłoni jury, w którego skład wchodzą przedstawiciele Facebooka:

  • Małgorzata Nierodzińska, Creative Strategist, Facebook
  • Maciej Bernacki, Client Solutions Manager, Facebook
  • Robert Olszewski, Creative Strategist, Facebook

oraz przewodniczący Jury kategorii Communications KTR:

  • Maciej Twardowski, Creative Director, Ogilvy Poland
  • Kuba Kamiński, Creative Director | Partner, Brain

To kolejny rok partnerstwa Facebooka i konkursu KTR. W ubiegłorocznej edycji konkursu w kategorii Best of Facebook @ KTR nagrodę główną otrzymali twórcy kampanii: „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy dla Greenpeace).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij