Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marks & Spencer wprowadzi wirtualne przymierzalnie

Marks & Spencer wprowadzi wirtualne przymierzalnie
Brytyjska marka Marks & Spencer nawiązała współpracę z firmą Texel, która zajmuje się tworzeniem rozwiązań opartych o technologię 3D. Dzięki temu brand wprowadzi do swoich sklepów stacjonarnych oraz aplikacji wirtualne przymierzalnie, które pomogą m.in. w dobraniu odpowiedniego rozmiaru ubrania.
O autorze
1 min czytania 2019-05-20

zdjęcie: facebook.com/texelinc

Marka Marks & Spencer postanowiła zainwestować w rozwiązanie, które może przyczynić się do zmniejszenia liczby zwracanych ubrań, zakupionych w złym rozmiarze – brand nawiązał współpracę ze startupem Texel, który oferuje m.in. wirtualne przymierzalnie oparte o technologię 3D.

Takie przymierzalnie skanowałyby oraz mierzyły klienta i następnie tworzyłyby jego wirtualny awatar. Wówczas każda osoba mogłaby sprawdzić, jak dana rzecz wygląda na nim, zanim podejmie decyzje o zakupie.

Takie rozwiązanie sprawdziłoby się szczególnie w przypadku zakupów przez aplikację bądź stronę internetową marki, gdy nie ma możliwości przymierzenia danego ubrania. Wirtualne przymierzalnie wpłynęłyby również na zmniejszenie liczby zwracanych ubrań.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze efekty współpracy między marką Marks & Spencer a startupem Texel mają pojawić się w przeciągu najbliższych sześciu miesięcy.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marks & Spencer wprowadził nową usługę, która umożliwia wyszukiwanie produktów za pomocą zdjęć. Wystarczy wgrać dowolne zdjęcie, a system sam wyszuka produkty, dzięki którym będzie można odtworzyć oczekiwaną kreację. Funkcja ta dostępna jest jedynie na urządzeniach mobilnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Pod koniec października 2018 roku Zalando wdrożyło Algorytmicznego Asystenta Mody (ang. Algorithmic Fashion Companion – w skrócie AFC), aby inspirować klientów personalizowanymi poradami dotyczącymi stroju – program posiadający już odpowiednią wiedzę sugeruje produkty na podstawie wcześniejszych zakupów klientów.