Mistrzostwa świata w piłce nożnej kobiet rozpoczną się 7 czerwca br. w Paryżu. Z tej okazji stacja BBC, która będzie transmitować wszystkie mecze turnieju, stworzyła pełen girl power spot.
W reklamie wykorzystano utwór raperki Ms Banks zatytułowany „Remember the Name”. Obok piosenkarki w spocie występują też znane brytyjskie piłkarki. Kampania BBC jest swego rodzajem hołdem dla kobiet, ich siły i umiejętności.
Zobacz również
PS
Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” marka pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]