Wavemaker powołał nowy zespół zarządzający

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wavemaker powołał nowy zespół zarządzający

Agencja mediowa Wavemaker powołała nowy zespół zarządzający. Pod kierunkiem Pawła Gali, CEO Wavemaker, pracują w nim fachowcy reprezentujący kluczowe dla spółki specjalizacje – badania, marketing cyfrowy, doradztwo i obsługa klienta.

Wavemaker prezentuje skład nowego zespołu zarządzającego. Pod kierunkiem Pawła Gali pracują w nim Anna Jarzynka, szefowa client service w agencji, Agata Flis, wieloletnia szefowa zespołu klienckiego, Łukasz Pytlewski, dyrektor Analytics & Insight, czyli działu badań firmy, Tomasz Rzepniewski, partner zarządzający odpowiedzialny za obszar marketingu cyfrowego, Tomasz Fochtman, szef strategii spółki oraz Piotr Czechowski, kierujący zespołem klienckim. Team zarządzający Wavemaker podejmuje kluczowe decyzje w sprawach rozwoju spółki – tj. budowania relacji z klientami, inwestycji w ofertę, czy układania struktury firmy.

Każdy z członków nowo powołanego zespołu ma przynajmniej 15-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej.

- Przy tworzeniu zespołu zarządzającego zależało mi na tym, by spotkali się w nim eksperci z różnych dziedzin, reprezentujący wszystkie kluczowe dziś na rynku kompetencje marketingowe. Marketerzy oczekują od agencji wszechstronności i poszerzony skład zarządu Wavemaker ma być jej gwarantem – mówi Paweł Gala.

Anna Jarzynka współtworzy Wavemaker (wcześniej MEC) od 20 lat. Koordynowała współpracę ze strategicznymi klientami agencji i wspierała zespoły klienckie w wymiarze serwisu i oferty dla reklamodawców. Przez ostatnie lata z ramienia zarządu Wavemaker kierowała obszarem client service w agencji. W nowym zarządzie obejmuje rolę COO.

Agata Flis jest od 19 lat związana z Wavemaker. Do agencji dołączyła po kilku latach pracy w branży finansowej. Agata Flis kieruje zespołem pracującym dla wieloletnich kluczowych klientów agencji, jak m.in. IKEA czy Biedronka. W zespole zarządzającym będzie odpowiadała m.in. za obszar zarządzania talentami.

Łukasz Pytlewski, związany z Wavemaker od 7 lat, w branży reklamowej pracuje od 15 lat, wcześniej zdobywał doświadczenie w Mediacomie i Accenture. Współtworzył na potrzeby Wavemaker i GroupM szereg narzędzi dających dziś grupie przewagę w obszarze pomiaru i optymalizacji komunikacji. W ostatnim czasie rozwijał m.in. Precious, łączący dane o oglądalności TV i zachowaniach zakupowych.

Tomasz Rzepniewski, od 14 lat w Wavemaker (wcześniej MEC), a od 16 w branży interaktywnej, rozwija kompetencje firmy w mediach cyfrowych. Tworzył jeden z pierwszych departamentów interaktywnych w Polsce, następnie wprowadzał dział contentowy, obecnie czuwa nad rozwojem wszystkich specjalizacji w obrębie nowych mediów.

Tomasz Fochtman, zajmujący się strategią i innowacją, w tym projektami z zakresu transformacji cyfrowej. Szef marki doradczej Syntax, autor dziesiątek strategii, które przyniosły reklamodawcom wyróżniające rezultaty biznesowe (vide- pozycja lidera rankingu Effie w Polsce i siódme miejsce Wavemaker w europejskim zestawieniu Effie Index), twórca innowacji wdrażanych w WM i GroupM.

20-letni staż w Wavemaker ma Piotr Czechowski, który przez ostatnie lata szefował zespołami klienckimi, a obecnie stoi na czele teamu pracującego m.in. dla USP Zdrowie. Dodatkowo, Piotr Czechowski będzie teraz odpowiadał z ramienia zarządu za rozwój nowego biznesu.

W poszerzonym składzie zarząd Wavemaker ma zadbać o utrzymanie kluczowej pozycji Wavemaker na rynku agencyjnym i rozwijać przewagę konkurencyjną spółki w obszarze: m.in. badań, analityki, czy content marketingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij