Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wavemaker powołał nowy zespół zarządzający

Agencja mediowa Wavemaker powołała nowy zespół zarządzający. Pod kierunkiem Pawła Gali, CEO Wavemaker, pracują w nim fachowcy reprezentujący kluczowe dla spółki specjalizacje – badania, marketing cyfrowy, doradztwo i obsługa klienta.
O autorze
2 min czytania 2019-05-22

Wavemaker prezentuje skład nowego zespołu zarządzającego. Pod kierunkiem Pawła Gali pracują w nim Anna Jarzynka, szefowa client service w agencji, Agata Flis, wieloletnia szefowa zespołu klienckiego, Łukasz Pytlewski, dyrektor Analytics & Insight, czyli działu badań firmy, Tomasz Rzepniewski, partner zarządzający odpowiedzialny za obszar marketingu cyfrowego, Tomasz Fochtman, szef strategii spółki oraz Piotr Czechowski, kierujący zespołem klienckim. Team zarządzający Wavemaker podejmuje kluczowe decyzje w sprawach rozwoju spółki – tj. budowania relacji z klientami, inwestycji w ofertę, czy układania struktury firmy.

Każdy z członków nowo powołanego zespołu ma przynajmniej 15-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej.

– Przy tworzeniu zespołu zarządzającego zależało mi na tym, by spotkali się w nim eksperci z różnych dziedzin, reprezentujący wszystkie kluczowe dziś na rynku kompetencje marketingowe. Marketerzy oczekują od agencji wszechstronności i poszerzony skład zarządu Wavemaker ma być jej gwarantem – mówi Paweł Gala.

Anna Jarzynka współtworzy Wavemaker (wcześniej MEC) od 20 lat. Koordynowała współpracę ze strategicznymi klientami agencji i wspierała zespoły klienckie w wymiarze serwisu i oferty dla reklamodawców. Przez ostatnie lata z ramienia zarządu Wavemaker kierowała obszarem client service w agencji. W nowym zarządzie obejmuje rolę COO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agata Flis jest od 19 lat związana z Wavemaker. Do agencji dołączyła po kilku latach pracy w branży finansowej. Agata Flis kieruje zespołem pracującym dla wieloletnich kluczowych klientów agencji, jak m.in. IKEA czy Biedronka. W zespole zarządzającym będzie odpowiadała m.in. za obszar zarządzania talentami.

Łukasz Pytlewski, związany z Wavemaker od 7 lat, w branży reklamowej pracuje od 15 lat, wcześniej zdobywał doświadczenie w Mediacomie i Accenture. Współtworzył na potrzeby Wavemaker i GroupM szereg narzędzi dających dziś grupie przewagę w obszarze pomiaru i optymalizacji komunikacji. W ostatnim czasie rozwijał m.in. Precious, łączący dane o oglądalności TV i zachowaniach zakupowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tomasz Rzepniewski, od 14 lat w Wavemaker (wcześniej MEC), a od 16 w branży interaktywnej, rozwija kompetencje firmy w mediach cyfrowych. Tworzył jeden z pierwszych departamentów interaktywnych w Polsce, następnie wprowadzał dział contentowy, obecnie czuwa nad rozwojem wszystkich specjalizacji w obrębie nowych mediów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tomasz Fochtman, zajmujący się strategią i innowacją, w tym projektami z zakresu transformacji cyfrowej. Szef marki doradczej Syntax, autor dziesiątek strategii, które przyniosły reklamodawcom wyróżniające rezultaty biznesowe (vide- pozycja lidera rankingu Effie w Polsce i siódme miejsce Wavemaker w europejskim zestawieniu Effie Index), twórca innowacji wdrażanych w WM i GroupM.

20-letni staż w Wavemaker ma Piotr Czechowski, który przez ostatnie lata szefował zespołami klienckimi, a obecnie stoi na czele teamu pracującego m.in. dla USP Zdrowie. Dodatkowo, Piotr Czechowski będzie teraz odpowiadał z ramienia zarządu za rozwój nowego biznesu.

W poszerzonym składzie zarząd Wavemaker ma zadbać o utrzymanie kluczowej pozycji Wavemaker na rynku agencyjnym i rozwijać przewagę konkurencyjną spółki w obszarze: m.in. badań, analityki, czy content marketingu.