Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Multikino nabywa sieć kin Cinema 3D

24 maja br. została ogłoszona decyzja o nabyciu przez Multikino S.A., spółkę należącą do Grupy Vue International, sieci kin Cinema 3D. Grupa rozszerzyła tym samym działalność na terenie Polski do 45 obiektów i 322 ekranów.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Multikino to lider w branży kinowej w Polsce. Wraz z przejęciem sieci Cinema 3D i poszerzeniem swojego portfolio o kolejne 13 obiektów oraz 65 ekranów kontynuuje strategię dynamicznego rozwoju.

– Jestem szczęśliwy, mogąc ogłosić kolejny sukces na drodze międzynarodowego rozwoju naszej grupy. Tworzymy i dostarczamy niepowtarzalne doświadczenia kinowe dla ponad 100 milionów widzów każdego roku. Nie ustajemy w dążeniach związanych z dynamiczną ekspansją. Naszym celem jest zarządzanie oraz rozwijanie kin świadczących najwyższy poziom jakości usług na całym świecie – komentuje przejęcie nowych obiektów w Polsce Tim Richards, założyciel oraz CEO Vue International.

– To wydarzenie bezsprzecznie wyjątkowe. Jestem przekonany, że wzajemna wymiana doświadczeń zaowocuje jakością, jakiej do tej pory w Polsce jeszcze nie było. W 1998 roku otworzyliśmy pierwszy multipleks w Polsce – poznańskie Multikino, a od 2013 roku korzystamy z międzynarodowych doświadczeń Grupy Vue International i wspólnie wyznaczamy najnowsze kinowe trendy, oferując widzom rozrywkę na najwyższym poziomie – dodaje Paweł Świst, prezes zarządu Multikino S.A.

Obecnie Grupa Vue International jest operatorem łącznie 230 kin oraz 2006 ekranów na całym świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Proces przejęcia został sfinansowany ze środków własnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing