Bank Pekao S.A. rusza z 3. edycją akcji „Bierz życie za rogi”

Bank Pekao S.A. wystartował z kampanią reklamową promującą nową kartę rewolucyjną, do udziału w której zaproszony został podróżnik Marcin Mossakowski.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Kampania reklamowa karty rewolucyjnej, która ruszyła 27 maja br., to trzecia odsłona szerszej akcji Banku Pekao S.A. pod hasłem „Bierz życie za rogi”. Tym razem bohaterem jest Marcin Mossakowski, podróżnik i filmowiec, który, podobnie jak Andrzej Bargiel (narciarz ekstremalny) oraz Barbara Wrońska (kompozytorka i wokalistka) z poprzednich reklam Pekao, nie boi się „brać życia za rogi”. Dzięki nowej kampanii Bank Pekao S.A. potwierdza, że jest otwarty dla nowoczesnych Polaków z apetytem na życie, docenia ambitne pomysły i wspiera śmiałe plany.

Kampania zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z kartą rewolucyjną. W ten sposób bank pokazuje osobom podróżującym, jak zapewnić sobie gwarancję niskich kursów walut za granicą płacąc prosto i wygodnie z rachunku w złotych.

Kampania reklamowa karty z Marcinem Mossakowskim będzie realizowana do końca lipca w największych stacjach telewizyjnych, telewizjach internetowych, outdoorze, prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz portalach lotniczych w całej Polsce. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCANN. Zakup mediów zrealizowała agencja FullSix Media Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj