TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bank Pekao S.A. rusza z 3. edycją akcji „Bierz życie za rogi”

Bank Pekao S.A. wystartował z kampanią reklamową promującą nową kartę rewolucyjną, do udziału w której zaproszony został podróżnik Marcin Mossakowski.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Kampania reklamowa karty rewolucyjnej, która ruszyła 27 maja br., to trzecia odsłona szerszej akcji Banku Pekao S.A. pod hasłem „Bierz życie za rogi”. Tym razem bohaterem jest Marcin Mossakowski, podróżnik i filmowiec, który, podobnie jak Andrzej Bargiel (narciarz ekstremalny) oraz Barbara Wrońska (kompozytorka i wokalistka) z poprzednich reklam Pekao, nie boi się „brać życia za rogi”. Dzięki nowej kampanii Bank Pekao S.A. potwierdza, że jest otwarty dla nowoczesnych Polaków z apetytem na życie, docenia ambitne pomysły i wspiera śmiałe plany.

Kampania zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z kartą rewolucyjną. W ten sposób bank pokazuje osobom podróżującym, jak zapewnić sobie gwarancję niskich kursów walut za granicą płacąc prosto i wygodnie z rachunku w złotych.

Kampania reklamowa karty z Marcinem Mossakowskim będzie realizowana do końca lipca w największych stacjach telewizyjnych, telewizjach internetowych, outdoorze, prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz portalach lotniczych w całej Polsce. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCANN. Zakup mediów zrealizowała agencja FullSix Media Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj