Barbara Wrońska w drugiej odsłonie kampanii „Bierz życie za rogi” Banku Pekao

Bank Pekao ruszył z drugą odsłoną kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi” z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej.
O autorze
1 min czytania 2019-03-28

Kampania, która ruszyła 27 marca br., w swoim przekazie nawiązuje do wartości promowanych przez Bank Pekao – samodzielności, odwagi i „brania życia za rogi”. Jej bohaterką jest Barbara Wrońska – wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów.

Historia „brania życia za rogi” (nowego motto kampanii reklamowych Pekao) jest w przypadku artystki związana z decyzją o rozpoczęciu solowej kariery po latach gry w zespole. Mimo aktywnego życia rodzinnego i różnych przeciwności losu, Barbara Wrońska wydała w ubiegłym roku swoją pierwszą płytę. Została za nią nominowana do nagrody Fryderyki. W reklamie pożyczki, bank wykorzystuje jej utwór „Nie czekaj”.

– Chcemy przedstawiać szeroko osoby, które nie boją się stawiać czoła przeciwnościom losu i dążą do spełniania swoich wielkich marzeń. Barbara Wrońska opowiada swoją historię w naszej kampanii. To kolejna odsłona komunikacji wokół hasła „Bierz życie za rogi”, promującej odwagę, by podążać własną drogą, samodzielność, przedsiębiorczość i determinację – mówi Marcin Marjański, dyrektor Departamentu Marketingu, Komunikacji i Badań w Pekao.

Kampania wspiera sprzedaż pożyczek gotówkowych. Klienci nieposiadający pożyczek w Banku Pekao mogą liczyć na promocyjne warunki: 0 proc. prowizji oraz oprocentowanie na poziomie 6,99 proc., (RSSO 7,18 proc. ). Oferta jest dostępna dla okresów kredytowania do 12 miesięcy oraz pożyczek do 150 tys. zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bank Pekao, jeden z pionierów sprzedaży produktów kredytowych przez kanały elektroniczne, coraz skuteczniej sprzedaje zdalnie. W minionym roku online i przez aplikację mobilną PeoPay sprzedała się prawie co trzecia pożyczka gotówkowa, a wolumen sprzedaży przez kanały elektroniczne urósł o 59 proc.

Kampania marketingowa pożyczki Pekao obejmuje swoim zasięgiem wybrane media ogólnopolskie i lokalne. Główne kanały komunikacji to telewizja i Internet, uzupełnione kampanią w kinach i reklamą w komunikacji miejskiej. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCann Worldgroup. Spot reklamowy wyprodukowała agencja McCann Worldgroup i dom produkcyjny Lucky Luciano. Media zakupił FullSix Media Poland. W pierwszej edycji kampanii – promującej Konto Przekorzystne Banku Pekao – udział wziął himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się