Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Eliza Firkowska objęła stanowisko marketing managera Finlandia Vodka w Polsce

W maju br. Eliza Firkowska dołączyła do zespołu Brown-Forman na stanowisko marketing managera wódki Finlandia, na którym będzie odpowiadać za planowanie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla Finlandia Vodka.
O autorze
0 min czytania 2019-05-28

– Eliza wnosi do naszej organizacji cenną wiedzę ekspercką w takich obszarach jak zarządzanie markami, rozwój nowych produktów oraz zarządzanie ludźmi i procesami, czyli wszystko, co jest niezbędne do bycia liderem na rynku – podkreśla Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce.

Eliza Firkowska posiada 14 letnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG z takich firm jak PZ Cussons, Unilever, Pepsico oraz Bacardi – Martini. W swojej ostatniej roli zarządzała dystrybutorami na terenie krajów Bałtyckich, Czech oraz Słowacji. Zawodowo łączy pasję do kreatywnego marketingu i psychologii konsumenckiej z twardym analitycznym podejściem.