– Eliza wnosi do naszej organizacji cenną wiedzę ekspercką w takich obszarach jak zarządzanie markami, rozwój nowych produktów oraz zarządzanie ludźmi i procesami, czyli wszystko, co jest niezbędne do bycia liderem na rynku – podkreśla Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce.
Eliza Firkowska posiada 14 letnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG z takich firm jak PZ Cussons, Unilever, Pepsico oraz Bacardi – Martini. W swojej ostatniej roli zarządzała dystrybutorami na terenie krajów Bałtyckich, Czech oraz Słowacji. Zawodowo łączy pasję do kreatywnego marketingu i psychologii konsumenckiej z twardym analitycznym podejściem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024