mytaxi rozpoczyna rebranding i zmienia się na FREE NOW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
mytaxi rozpoczyna rebranding i zmienia się na FREE NOW

mytaxi rozpoczyna pierwszy etap zmiany na nową markę FREE NOW. Użytkownicy mytaxi od dziś mogą zauważyć nowe logo marki na ekranie początkowym aplikacji i na kanałach społecznościowych mytaxi. Pełna zmiana na FREE NOW planowana jest w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Nowo powstała marka to wynik ogłoszonego w lutym tego roku połączenia dwóch inwestorów: Daimlera i BMW, w zakresie usług mobilnościowych, w grupę NOW. mytaxi jest pierwszą marką spośród należących do grupy, która przejdzie całościowy rebranding. Dotyczy on wszystkich 9 krajów, w których dostępne jest mytaxi, w tym 7 miast w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przemiana we FREE NOW nie oznacza jedynie zmiany nazwy i logo. mytaxi w nowych barwach zamierza rozwijać się w kierunku multi-platformy, oferującej w jednej aplikacji różne opcje transportu w mieście. Stąd plany włączenia do aplikacji usługi wynajmu e-hulajnóg hive, dostępnej między innymi Warszawie i Wrocławiu. Rozwijane dalej będą także unikalne na rynku taxi dotychczasowe usługi mytaxi, m.in. mytaxi Lite z ceną znaną z góry oraz możliwość podzielenia się taksówką z drugim pasażerem w ramach mytaxi Match.

– To przełomowy i ekscytujący moment w historii naszej firmy – mówi Eckart Diepenhorst, CEO mytaxi. – Przez lata udało nam się utrzymać pozycję lidera w Europie pod marką mytaxi. Nowa marka i bycie częścią silnej grupy inwestorskiej skupiającej czołowe usługi mobilności, pozwoli nam rozwijać się jeszcze dynamiczniej. Tę przemianę przejdziemy wspólnie z naszymi kierowcami i pasażerami. Przyszłość w barwach FREE NOW oznacza większy wybór dla naszych użytkowników i pewność, że mogą uwolnić się od codziennego stresu, bo z FREE NOW zawsze łatwo i bezpiecznie dotrą do celu – dodaje Diepenhorst.

Usługi taxi nadal pełnią i będą pełnić kluczową rolę w strategii firmy. Operowanie w ramach lokalnych regulacji i poszanowanie dla obowiązującego prawa transportowego, to wartości, które marka FREE NOW odziedzicza po mytaxi.

– Doceniamy otwartość kierowców taxi na współpracę z nami, bo przyczyniła się ona do dynamicznego rozwoju i sukcesu mytaxi na świecie – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce. – Chcemy dalej wspólnie z nimi zmieniać i kształtować miejską mobilność. Podczas gdy rozszerzamy naszą ofertę i unowocześniamy naszą usługę, będziemy nadal trzymać się wartości i zasad naszej firmy – czyli działać w granicach lokalnego prawa, w ścisłej współpracy z regulatorami i kierowcami – dodaje Urban.

Zmiana marki nie będzie oznaczać konieczności instalowania nowej aplikacji. Użytkownicy w ramach kolejnych aktualizacji stopniowo będą zauważać zmiany wizualne w aplikacji mytaxi, bez ingerencji w jej funkcjonalności i zgromadzone dane.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij