#AdopcjaToSzczęście: Trójmiejscy influencerzy wspierają akcję gdyńskiego schroniska „Ciapkowo”

#AdopcjaToSzczęście: Trójmiejscy influencerzy wspierają akcję gdyńskiego schroniska „Ciapkowo”

W ramach akcji influencerzy z Trójmiasta wyprowadzili czworonogi na spacer, aby na swoich profilach na Instagramie pokazać wyjątkowość podopiecznych „Ciapkowa” i zachęcić obserwatorów do odwiedzania schronisk i adopcji zwierząt.

Gdyńskie schronisko „Ciapkowo” w pod koniec maja br. ruszyło z akcją #AdopcjaToSzczęście, której celem było zachęcenie mieszkańców Trójmiasta do adopcji zwierząt. W kampanię placówka zaangażowała kilku lokalnych influencerów.

Ci w ramach akcji poświęcili swój czas i wyprowadzili czworonogi na spacer, a następnie na swoich instagramowych profilach zaprezentowali podopiecznych schroniska. Co istotne, dzięki kampanii jeden czworonóg z „Ciapkowa” znalazł już kochający dom.

Kampania została zrealizowana we współpracy z platformą Flywider.

PS

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.

PS2

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.

PS3

Adopcja psa jest trudną decyzją, bo jak wybrać zwierzę, kiedy tak naprawdę nic o nim nie wiemy. Spotify wpadło na pomysł, jak sprawdzić, czy pies którego wybraliśmy, jest nam pisany.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij