Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#AdopcjaToSzczęście: Trójmiejscy influencerzy wspierają akcję gdyńskiego schroniska „Ciapkowo”

#AdopcjaToSzczęście: Trójmiejscy influencerzy wspierają akcję gdyńskiego schroniska „Ciapkowo”
W ramach akcji influencerzy z Trójmiasta wyprowadzili czworonogi na spacer, aby na swoich profilach na Instagramie pokazać wyjątkowość podopiecznych „Ciapkowa” i zachęcić obserwatorów do odwiedzania schronisk i adopcji zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Gdyńskie schronisko „Ciapkowo” w pod koniec maja br. ruszyło z akcją #AdopcjaToSzczęście, której celem było zachęcenie mieszkańców Trójmiasta do adopcji zwierząt. W kampanię placówka zaangażowała kilku lokalnych influencerów.

Ci w ramach akcji poświęcili swój czas i wyprowadzili czworonogi na spacer, a następnie na swoich instagramowych profilach zaprezentowali podopiecznych schroniska. Co istotne, dzięki kampanii jeden czworonóg z „Ciapkowa” znalazł już kochający dom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania została zrealizowana we współpracy z platformą Flywider.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.

PS2

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.

PS3

Adopcja psa jest trudną decyzją, bo jak wybrać zwierzę, kiedy tak naprawdę nic o nim nie wiemy. Spotify wpadło na pomysł, jak sprawdzić, czy pies którego wybraliśmy, jest nam pisany.