Tymbark Mango daje z liścia - kampania telewizyjna Owoców Świata

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tymbark Mango daje z liścia - kampania telewizyjna Owoców Świata

Owoce Świata od Tymbarku ponownie zagościły w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na Facebooku.

Kampania telewizyjna zakłada emisję spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych w Polsce - takich jak TVN czy Polsat, a także na kanałach tematycznych. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku linii Owoce Świata. Bohaterami spotów są wyjątkowo barwne i charakterystyczne osobowości – roztańczone tukany z ciepłych Filipin oraz uśmiechnięte renifery z mroźnej Finlandii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowszą kampanię Owoców Świata wyróżnia dynamika, rytmiczna muzyka i egzotyczna grafika, które dopełnia dobrze znane i lubiane przez konsumentów hasło: „dają z liścia”.

W ramach internetowych działań skierowanych do fanów linii Owoce Świata, przewidziane są między innymi konkursy na portalu Facebook, z atrakcyjnymi nagrodami i licznymi niespodziankami.

Realizacja: dom mediowy: ZenithOptimedia, agencja: Brainbox, dom produkcyjny: Plankton

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij