Tymbark Mango daje z liścia – kampania telewizyjna Owoców Świata

Owoce Świata od Tymbarku ponownie zagościły w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na Facebooku.
O autorze
0 min czytania 2013-09-17

Kampania telewizyjna zakłada emisję spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych w Polsce – takich jak TVN czy Polsat, a także na kanałach tematycznych. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku linii Owoce Świata. Bohaterami spotów są wyjątkowo barwne i charakterystyczne osobowości – roztańczone tukany z ciepłych Filipin oraz uśmiechnięte renifery z mroźnej Finlandii.

Najnowszą kampanię Owoców Świata wyróżnia dynamika, rytmiczna muzyka i egzotyczna grafika, które dopełnia dobrze znane i lubiane przez konsumentów hasło: „dają z liścia”.

W ramach internetowych działań skierowanych do fanów linii Owoce Świata, przewidziane są między innymi konkursy na portalu Facebook, z atrakcyjnymi nagrodami i licznymi niespodziankami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizacja: dom mediowy: ZenithOptimedia, agencja: Brainbox, dom produkcyjny: Plankton

Słuchaj podcastu NowyMarketing