Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Cannes Lions 2019: Cztery projekty z Polski powalczą o Lwy

Cannes Lions 2019: Cztery projekty z Polski powalczą o Lwy
Cztery projekty z Polski znalazły się na tzw. shortlistach tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions. Aż cztery nominacje otrzymała słynna akcja „Niezniszczalna tęcza”. O nagrody powalczą również kampanie: „Facing Emotions”, „Ostatni Twój Weekend” oraz „Święty Florian da Ci znak”.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Kilka dni temu na oficjalnej stronie Cannes Lions pojawiły się listy nominowanych do Lwów akcji oraz kampanii z całego świata. Na tzw. shortlistach znalazły się cztery projekty z Polski.

Słynna akcja „Niezniszczalna tęcza”, przygotowana przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben & Jerry’s, otrzymała aż cztery nominacje – dwie w kategorii Design Lions w podkategoriach Brand Environment & Experience Design – Live Events i Spatial & Sculptural Exhibitions & Experiences. Dwie kolejne zaś w kategorii Outdoor Lions w podkategoriach Ambient & Experiential – Special Build i Live Advertising & Events.

Trzy nominacje natomiast otrzymała akcja „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowana przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R, która była sprzeciwem wobec uprzedmiotowieniu kobiet – ostatni numer magazynu został poświęcony m.in. niezwykłym kobietom i był zupełnym przeciwieństwem tego, co czasopismo prezentowało przez ostatnie 27 lat.

Owa akcja zgarnęła nominacje w kategoriach: Print & Publishing Lions (Commercial Publications) oraz Titanium i Glass: the Lions for Change.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nominację w konkursie Cannes Lions 2019 otrzymała również aplikacja marki Huawei zatytułowana „Facing Emotions”, która pomagała osobie niedowidzącej lub niewidomej rozpoznać emocje swojego rozmówcy. Projekt ten walczy o nagrodę w kategorii Health & Wellness (Consumer Products Promotions – Health & Wellness Tech).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nominację w tej samej kategorii (w podkategorii Health Awareness & Advocacy – Non-profit) otrzymała również agencja Grey Worldwide Warsaw za antyczadową kampanię „Święty Florian da Ci znak”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.

PS

Jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznało firmie Apple tytuł kreatywnego marketera roku za światowej klasy kreatywne inicjatywy komunikacyjne i marketingowe.

PS2

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.