TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cannes Lions 2019: Cztery projekty z Polski powalczą o Lwy

Cannes Lions 2019: Cztery projekty z Polski powalczą o Lwy
Cztery projekty z Polski znalazły się na tzw. shortlistach tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions. Aż cztery nominacje otrzymała słynna akcja „Niezniszczalna tęcza”. O nagrody powalczą również kampanie: „Facing Emotions”, „Ostatni Twój Weekend” oraz „Święty Florian da Ci znak”.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Kilka dni temu na oficjalnej stronie Cannes Lions pojawiły się listy nominowanych do Lwów akcji oraz kampanii z całego świata. Na tzw. shortlistach znalazły się cztery projekty z Polski.

Słynna akcja „Niezniszczalna tęcza”, przygotowana przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben & Jerry’s, otrzymała aż cztery nominacje – dwie w kategorii Design Lions w podkategoriach Brand Environment & Experience Design – Live Events i Spatial & Sculptural Exhibitions & Experiences. Dwie kolejne zaś w kategorii Outdoor Lions w podkategoriach Ambient & Experiential – Special Build i Live Advertising & Events.

Trzy nominacje natomiast otrzymała akcja „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowana przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R, która była sprzeciwem wobec uprzedmiotowieniu kobiet – ostatni numer magazynu został poświęcony m.in. niezwykłym kobietom i był zupełnym przeciwieństwem tego, co czasopismo prezentowało przez ostatnie 27 lat.

Owa akcja zgarnęła nominacje w kategoriach: Print & Publishing Lions (Commercial Publications) oraz Titanium i Glass: the Lions for Change.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nominację w konkursie Cannes Lions 2019 otrzymała również aplikacja marki Huawei zatytułowana „Facing Emotions”, która pomagała osobie niedowidzącej lub niewidomej rozpoznać emocje swojego rozmówcy. Projekt ten walczy o nagrodę w kategorii Health & Wellness (Consumer Products Promotions – Health & Wellness Tech).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nominację w tej samej kategorii (w podkategorii Health Awareness & Advocacy – Non-profit) otrzymała również agencja Grey Worldwide Warsaw za antyczadową kampanię „Święty Florian da Ci znak”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.

PS

Jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznało firmie Apple tytuł kreatywnego marketera roku za światowej klasy kreatywne inicjatywy komunikacyjne i marketingowe.

PS2

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.