Cannes Lions 2019: Cztery projekty z Polski powalczą o Lwy

Cannes Lions 2019: Cztery projekty z Polski powalczą o Lwy

Cztery projekty z Polski znalazły się na tzw. shortlistach tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions. Aż cztery nominacje otrzymała słynna akcja „Niezniszczalna tęcza”. O nagrody powalczą również kampanie: „Facing Emotions”, „Ostatni Twój Weekend” oraz „Święty Florian da Ci znak”.

Kilka dni temu na oficjalnej stronie Cannes Lions pojawiły się listy nominowanych do Lwów akcji oraz kampanii z całego świata. Na tzw. shortlistach znalazły się cztery projekty z Polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Słynna akcja „Niezniszczalna tęcza”, przygotowana przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben & Jerry’s, otrzymała aż cztery nominacje – dwie w kategorii Design Lions w podkategoriach Brand Environment & Experience Design – Live Events i Spatial & Sculptural Exhibitions & Experiences. Dwie kolejne zaś w kategorii Outdoor Lions w podkategoriach Ambient & Experiential – Special Build i Live Advertising & Events.

Trzy nominacje natomiast otrzymała akcja „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowana przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R, która była sprzeciwem wobec uprzedmiotowieniu kobiet – ostatni numer magazynu został poświęcony m.in. niezwykłym kobietom i był zupełnym przeciwieństwem tego, co czasopismo prezentowało przez ostatnie 27 lat.

Owa akcja zgarnęła nominacje w kategoriach: Print & Publishing Lions (Commercial Publications) oraz Titanium i Glass: the Lions for Change.

Nominację w konkursie Cannes Lions 2019 otrzymała również aplikacja marki Huawei zatytułowana „Facing Emotions”, która pomagała osobie niedowidzącej lub niewidomej rozpoznać emocje swojego rozmówcy. Projekt ten walczy o nagrodę w kategorii Health & Wellness (Consumer Products Promotions – Health & Wellness Tech).

Nominację w tej samej kategorii (w podkategorii Health Awareness & Advocacy – Non-profit) otrzymała również agencja Grey Worldwide Warsaw za antyczadową kampanię „Święty Florian da Ci znak”.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.

PS

Jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznało firmie Apple tytuł kreatywnego marketera roku za światowej klasy kreatywne inicjatywy komunikacyjne i marketingowe.

PS2

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij