TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cannes Lions 2019: „Niezniszczalna Tęcza” i „Ostatni Twój Weekend” z nagrodami [Aktualizacja 20.06]

Cannes Lions 2019: „Niezniszczalna Tęcza” i „Ostatni Twój Weekend” z nagrodami [Aktualizacja 20.06]
Wczoraj, 17 czerwca br., odbyło się wręczenie nagród Cannes Lions w kategoriach, w których nominowane były polskiej projekty – „Niezniszczalna Tęcza” otrzymała Srebrnego Lwa, zaś „Ostatni Twój Weekend” zgarnął brązową statuetkę.
O autorze
1 min czytania 2019-06-18

zdjęcie: facebook.com/180heartbits

O słynne Lwy walczyły kampanie: „Niezniszczalna Tęcza”, „Ostatni Twój Weekend”, „Facing Emotions” oraz „Święty Florian da Ci znak”. Wczoraj, czyli pierwszego dnia Cannes Lions 2019, wręczone zostały nagrody w kategoriach, w których nominowane były powyższe projekty.

Srebro w kategorii Design Lions, w podkategorii Brand Environment & Experience Design – Live Events, otrzymała akcja „Niezniszczalna Tęcza”, autorstwa agencji 180heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben & Jerry’s.

Natomiast Brązowego Lwa w kategorii Print & Publishing Lions – Commercial Publications zgarnął projekt „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R. Owa akcja ma jeszcze szanse na otrzymanie nagród w kategoriach Titanium i Glass: the Lions for Change, których zwycięzcy zostaną ogłoszeni w piątek 21 czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O statuetki walczyły również: aplikacja marki Huawei „Facing Emotions” oraz antyczadowa kampania „Święty Florian da Ci znak” zrealizowana przez agencję Grey Worldwide Warsaw. Obie nominowane były w kategorii Health & Wellness, której zwycięzców ogłoszono wczoraj – polskie projekty niestety nie otrzymały żadnej nagrody.

Aktualizacja 20.06

Słuchaj podcastu NowyMarketing

19 czerwca wręczono kolejne nagrody w nowych kategoriach, do których nominowane były polskie projekty.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Brązowego Lwa w kategorii PR Lions (Techniques – Use of Events & Stunts) zdobyła agencja 180heartbeats Jung v. Matt za akcję „Niezniszczalna tęcza” dla marki Ben & Jerry’s. Ta sama kampania otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Media Lions (Channels – Use of Ambient Media: Large Scale).

Projekt „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R, otrzymał Brązowego Lwa w kategorii Media Lions (Channels – Use of print).

Złoto i Srebro w kategorii PR Lions (odpowiednio Digital & Social – Social Community Building & Management; PR:Sectors – Not-for-profit) otrzymała też kampania „The people’s seat”, zrealizowana przez agencję Grey London we współpracy z Grey Group Poland. W ramach akcji użytkownicy Twittera mogli wyrażać swoje obawy związane ze zmianami klimatycznymi na naszej planecie oraz mieli możliwość podzielenia się swoim zdaniem z liderami, rządami i organizacjami na ten temat.