Energy BBDO z mBankiem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Energy BBDO z mBankiem

Agencja Energy BBDO wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku – klienta masowego oraz młodego.

Przetarg był wieloetapowy, trwał kilka miesięcy. Zadania przetargowe obejmowały przygotowanie strategii i rozwiązań kreatywnych dla poszczególnych segmentów biznesowych banku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zgodnie z początkowymi założeniami, mBank wybrał dwie agencje full-service. Energy BBDO powierzono obsługę największego obszaru biznesowego – klienta masowego – oraz linii biznesowej klienta młodego w wieku 13-24 lata. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową strategiczno-kreatywną obsługę obu segmentów we wszystkich kanałach komunikacyjnych.

– Mamy ogromną satysfakcję z wygranej. Zakończony przetarg był jednym z najważniejszych w branży w ciągu ostatnich kilku miesięcy, a do naszego portfolio dołącza bardzo silna marka – jeden z największych polskich banków, ikona usług mobilnych i online na rynku finansowym. Cieszę się, że mBank docenił nasze strategiczne, kreatywne i digitalowe kompetencje – powiedział Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce.

Współpraca ma charakter długofalowy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij