PałerPrezki #internetbeta 2013

PałerPrezki #internetbeta 2013

Podczas tegorocznej konferencji InternetBeta ponad 80 prelegentów przedstawiło prezentacje o nowościach i trendach w sieci oraz ich skutecznym wykorzystaniu. Przedstawiamy najciekawsze z nich.

fot. Blue Cherry Studio - Piotr Kordys, Internet Beta 2013

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W dniach 11 - 13 września w Rzeszowie podczas 5. konferencji InternetBeta, objętej patronatem przez NowyMarketing, odbyło się ponad 20h prezentacji. Listę prelegentów i relacje (1. dzień, 2. dzień) publikowaliśmy w poprzednim tygodniu - teraz czas na przedstawienie najciekawszych prezentacji:

Roman Łoziński, K2: Opowieść o zepsutym kompasie

Michał Cortez, The Addictives: eCommerce bez eCommerce - wsparcie sprzedaży dla marek nieposiadających e-sklepu

 Tomasz Karwatka, Divante: Growth Hacking dla e-Commerce

Krzysztof Murzyn, Grupa Unity: Strategie multichannel dla liderów branżowych

Paweł Sala: Rzecz o pieprzeniu - Lead Nurturing, czyli jak z subskrybenta zrobić Klienta

Krzysztof Sobieszek i Marcin Barcinski: Mad Men vs. Math Men

Magdalena Szmidt, MOSQI.TO: Lokalnie też fajnie - "Przysiądź się!" przykład działań dla IKEA Łódź

Maciej Płonka, Hubert Turaj, EDISONDA: Dashboardy, modele mentalne i mikrointerakcje - efektywne systemy dla power userów

Dominik Koza, Hand Made: Internet Beta 2013 vs normalni ludzie (wycinek z prezentacji "Online wchłonął offline czy odwrotnie?")

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij