TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PałerPrezki #internetbeta 2013

PałerPrezki #internetbeta 2013
Podczas tegorocznej konferencji InternetBeta ponad 80 prelegentów przedstawiło prezentacje o nowościach i trendach w sieci oraz ich skutecznym wykorzystaniu. Przedstawiamy najciekawsze z nich.
O autorze
1 min czytania 2013-09-19

fot. Blue Cherry Studio – Piotr Kordys, Internet Beta 2013

W dniach 11 – 13 września w Rzeszowie podczas 5. konferencji InternetBeta, objętej patronatem przez NowyMarketing, odbyło się ponad 20h prezentacji. Listę prelegentów i relacje (1. dzień, 2. dzień) publikowaliśmy w poprzednim tygodniu – teraz czas na przedstawienie najciekawszych prezentacji:

Roman Łoziński, K2: Opowieść o zepsutym kompasie

Michał Cortez, The Addictives: eCommerce bez eCommerce – wsparcie sprzedaży dla marek nieposiadających e-sklepu

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Tomasz Karwatka, Divante: Growth Hacking dla e-Commerce

Krzysztof Murzyn, Grupa Unity: Strategie multichannel dla liderów branżowych

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Paweł Sala: Rzecz o pieprzeniu – Lead Nurturing, czyli jak z subskrybenta zrobić Klienta

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Krzysztof Sobieszek i Marcin Barcinski: Mad Men vs. Math Men

Magdalena Szmidt, MOSQI.TO: Lokalnie też fajnie – „Przysiądź się!” przykład działań dla IKEA Łódź

Maciej Płonka, Hubert Turaj, EDISONDA: Dashboardy, modele mentalne i mikrointerakcje – efektywne systemy dla power userów

Dominik Koza, Hand Made: Internet Beta 2013 vs normalni ludzie (wycinek z prezentacji „Online wchłonął offline czy odwrotnie?”)


Hanna Strzałkowska i Krzysztof Sobieszek, Research.NK: „M jak mama czy m jak mobile?”

Szymon Szymczyk, Kolko PR, Prowly.com: 20 pieprzonych minut. Co social media zrobiły z informacją.

Paweł Tkaczyk, MIDEA: A teraz, Pinokio, kłam!

Maciej Ossowski, GetResponse: Snowden, kłamstwa i wiadomości email. Kto dziś zagląda do naszych skrzynek i jaką cenę za to płacimy?

Paweł Preneta, Ideo: Co sprawia, że Twój sklep zarabia? E-commerce od kuchni.

Ireneusz Dworzyński, Grupa Unity: Od SEOMOZ do MOZ…W poszukiwaniu trendów w e-marketingu

Piotr Wilam, Innovation Nest:  Blaski i cienie modeli biznesowych

Michał Sadowski, Brand24: Poradnik przedsiębiorcy internetowego

KontestacjaTV – kontestacyjne wywiady z prelegentami