Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

PałerPrezki #internetbeta 2013

PałerPrezki #internetbeta 2013
Podczas tegorocznej konferencji InternetBeta ponad 80 prelegentów przedstawiło prezentacje o nowościach i trendach w sieci oraz ich skutecznym wykorzystaniu. Przedstawiamy najciekawsze z nich.
O autorze
1 min czytania 2013-09-19

fot. Blue Cherry Studio – Piotr Kordys, Internet Beta 2013

W dniach 11 – 13 września w Rzeszowie podczas 5. konferencji InternetBeta, objętej patronatem przez NowyMarketing, odbyło się ponad 20h prezentacji. Listę prelegentów i relacje (1. dzień, 2. dzień) publikowaliśmy w poprzednim tygodniu – teraz czas na przedstawienie najciekawszych prezentacji:

Roman Łoziński, K2: Opowieść o zepsutym kompasie

Michał Cortez, The Addictives: eCommerce bez eCommerce – wsparcie sprzedaży dla marek nieposiadających e-sklepu

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Tomasz Karwatka, Divante: Growth Hacking dla e-Commerce

Krzysztof Murzyn, Grupa Unity: Strategie multichannel dla liderów branżowych

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Paweł Sala: Rzecz o pieprzeniu – Lead Nurturing, czyli jak z subskrybenta zrobić Klienta

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Krzysztof Sobieszek i Marcin Barcinski: Mad Men vs. Math Men

Magdalena Szmidt, MOSQI.TO: Lokalnie też fajnie – „Przysiądź się!” przykład działań dla IKEA Łódź

Maciej Płonka, Hubert Turaj, EDISONDA: Dashboardy, modele mentalne i mikrointerakcje – efektywne systemy dla power userów

Dominik Koza, Hand Made: Internet Beta 2013 vs normalni ludzie (wycinek z prezentacji „Online wchłonął offline czy odwrotnie?”)


Hanna Strzałkowska i Krzysztof Sobieszek, Research.NK: „M jak mama czy m jak mobile?”

Szymon Szymczyk, Kolko PR, Prowly.com: 20 pieprzonych minut. Co social media zrobiły z informacją.

Paweł Tkaczyk, MIDEA: A teraz, Pinokio, kłam!

Maciej Ossowski, GetResponse: Snowden, kłamstwa i wiadomości email. Kto dziś zagląda do naszych skrzynek i jaką cenę za to płacimy?

Paweł Preneta, Ideo: Co sprawia, że Twój sklep zarabia? E-commerce od kuchni.

Ireneusz Dworzyński, Grupa Unity: Od SEOMOZ do MOZ…W poszukiwaniu trendów w e-marketingu

Piotr Wilam, Innovation Nest:  Blaski i cienie modeli biznesowych

Michał Sadowski, Brand24: Poradnik przedsiębiorcy internetowego

KontestacjaTV – kontestacyjne wywiady z prelegentami