Ruszyły zgłoszenia do 4. edycji konkursu „Siła Przyciągania” organizowanego przez „Puls Biznesu”

„Puls Biznesu” już po raz czwarty w ramach konkursu „Siła Przyciągania" szuka firm, które wiedzą jak przyciągać i zatrzymywać talenty. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 października br.
O autorze
1 min czytania 2019-07-02

Konkurs „Siła Przyciągania” organizowany przez „Puls Biznesu” przy wsparciu merytorycznym PwC oraz partnerów: Orange Polska i Lotte Wedel, ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Już od trzech lat nagradzane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Do tematu employer branding organizatorzy podchodzą kompleksowo i biorą pod lupę cały ten obszar. Dodatkowo co roku pojawia się inna kategoria – wybierana na podstawie obserwacji tego, co dzieje się na rynku i z jakimi wyzwaniami w danym okresie muszą szczególnie mierzyć się firmy. W tegorocznej edycji będzie to pozyskiwanie, wdrażanie i utrzymanie pracownika 50+.

Podobnie jak w zeszłym roku głos dostaną także milenialsi – specjalnie powołana kapituła przyjrzy się wszystkim zgłoszeniom i wybierze spośród nich swojego faworyta.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych.

Jak się zgłosić?

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu. Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 6 października. Zmagania najlepszych pracodawców zwieńczy gala, która odbędzie się pod koniec listopada w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie szczegóły znajdują się na tej stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.