Ruszyły zgłoszenia do 4. edycji konkursu „Siła Przyciągania” organizowanego przez „Puls Biznesu”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyły zgłoszenia do 4. edycji konkursu „Siła Przyciągania” organizowanego przez „Puls Biznesu”

„Puls Biznesu” już po raz czwarty w ramach konkursu „Siła Przyciągania" szuka firm, które wiedzą jak przyciągać i zatrzymywać talenty. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 października br.

Konkurs „Siła Przyciągania” organizowany przez „Puls Biznesu” przy wsparciu merytorycznym PwC oraz partnerów: Orange Polska i Lotte Wedel, ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Już od trzech lat nagradzane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do tematu employer branding organizatorzy podchodzą kompleksowo i biorą pod lupę cały ten obszar. Dodatkowo co roku pojawia się inna kategoria – wybierana na podstawie obserwacji tego, co dzieje się na rynku i z jakimi wyzwaniami w danym okresie muszą szczególnie mierzyć się firmy. W tegorocznej edycji będzie to pozyskiwanie, wdrażanie i utrzymanie pracownika 50+.

Podobnie jak w zeszłym roku głos dostaną także milenialsi – specjalnie powołana kapituła przyjrzy się wszystkim zgłoszeniom i wybierze spośród nich swojego faworyta.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych.

Jak się zgłosić?

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu. Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 6 października. Zmagania najlepszych pracodawców zwieńczy gala, która odbędzie się pod koniec listopada w Warszawie.

Wszystkie szczegóły znajdują się na tej stronie.

NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij