dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej, skoordynuje działania sponsoringowe Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team, zawodowej drużyny kolarstwa górskiego. Do zadań agencji należą w szczególności: bieżąca obsługa biura prasowego, relacje z mediami, tworzenie treści promujących kolarstwo górskie, doradztwo komunikacyjne oraz promocja ambasadorów teamu.
W skład zespołu wchodzą: Bartłomiej Wawak, Aleksandra Podgórska, Stanisław Nowak, Piotr Kryński, Anna Urban, Zuzanna Krzystała, Michał Ficek, Bogdan Czarnota. W obecnym sezonie kolarzom towarzyszą na stałe dwa flagowe auta od Volkswagen Samochody Użytkowe – Crafter oraz California. Docelowo, drużyna powalczy o medale podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku.
Zobacz również
Nad całością prac dla VW SU MTB Team czuwa Karol Maćkowiak (PR Manager), jednocześnie wieloletni dziennikarz sportowy. Doświadczenie agencyjne w dotrelations zdobywał pracując m.in. dla: John Deere, PKO TFI, blulog.
Volkswagen Group Polska wybrał agencję dotrelations w postępowaniu przetargowym. Umowa została podpisana na rok.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]