„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona filmów Braci Sadowników

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona filmów Braci Sadowników

Ideą, która przyświeca Braciom Sadownikom jest przede wszystkim autentyczność. Swoją filozofię marka prezentuje w serii filmów, których pierwszą odsłonę można oglądać już na YouTubie.

„Gdyby ktoś o nas pytał, jesteśmy w sadzie” mówią założyciele marki Bracia Sadownicy, którym rodzinny sad towarzyszył od dzieciństwa. Pierwsze wspomnienia i zachwyt kwitnącymi jabłoniami, przerodziły się w pomysł na stworzenie firmy, inspirowanej naturą i pasją. O sad i jabłka trzeba się troszczyć z miłością – tylko wtedy wspólny wysiłek wielu ludzi da spodziewane efekty i produkty najwyższej jakości. To zaangażowanie i autentyczność można znaleźć w serii filmów inspirowanych filozofią marki i opowiadających historie tworzących ją ludzi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W pierwszej odsłonie możemy zobaczyć trzy filmy. Ich narratorami są pracownicy, których życie jest związane z sadem od wielu lat. W towarzystwie odgłosów natury, otwierają przed widzami drzwi do świata, w którym przyroda i człowiek współpracują. Produkcja nie jest typowym materiałem reklamowym, lecz refleksyjną opowieścią o pasji i szacunku wobec natury.

Za całościową obsługę marketingową Braci Sadowników oraz opracowanie kampanii komunikacyjnej „Ci od jabłek” odpowiada agencja Cape Morris. Inspiracją dla koncepcji była filozofia marki, czyli przede wszystkim dążenie do autentyczności. Twórcy kampanii wyszli z założenia, że idei tej nie uda się oddać w klasycznej, komercyjnej reklamie. Zdecydowali się więc na nakręcenie serii filmów dokumentalnych, które w szczery i wiarygodny sposób przedstawią wartości, przyświecające marce Bracia Sadownicy.

– Bracia Sadownicy powstali na kanwie prawdziwej historii sadowniczej rodziny. Tak skonstruowana marka z „ludzką twarzą” wymaga autentycznej komunikacji. Przygotowanie krótkich filmów dokumentalnych pokazujących sad, ludzi w nim pracujących i samych braci jest najprostszym i najlepszym sposobem na komunikację z naszymi konsumentami – mówi Dawid Błaszczyk, dyrektor marketingu, partner zarządzający.

Za przygotowanie materiałów odpowiadał dom produkcyjny Videlec. Filmy wyreżyserował Krzysztof Komander, młody polski dokumentalista, scenarzysta i montażysta, nominowany do nagród na festiwalach filmowych, m.in. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu czy Off Cinema w Poznaniu. W pracę nad projektem zaangażowani byli również operator Piotr Dudak, producent Agnieszka Chromicka i kierownik produkcji Katarzyna Frątczak.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij