Michał Giera objął stanowisko head of mobile product w agencji marketingu mobilnego Mobiem

Wraz z początkiem czerwca do Mobiem (Grupa Interia.pl) dołączył Michał Giera – ekspert ds. rozwoju produktów mobilnych. Michał Giera objął nowo utworzone stanowisko head of mobile product.
O autorze
1 min czytania 2019-07-09

W nowej roli Michał Giera będzie odpowiadał m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.

– Objęcie przez Michała Gierę nowo utworzonego stanowiska head of mobile product to dalsza realizacja obranej przez nas strategii. Już teraz odpowiadamy za kompleksową obsługę naszych klientów w szeroko rozumianym ekosystemie mobilnym, ale ogromny nacisk kładziemy na to, aby nasi klienci mogli współpracować wyłącznie z liderami rynku. Michał Giera to jeden z nielicznych w Polsce badaczy aplikacji mobilnych, z unikatowym know-how i doświadczeniem w rozwoju produktów mobile. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. Na pewno zyskał szansę, by w pełni wykorzystać swoje kompetencje – komentuje Norbert Kowalski, Prezes Zarządu Mobiem.

Michał Giera doświadczenie zdobywał w Grupie WP, gdzie współodpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów oraz Spicy Mobile, gdzie zajmował się rozwojem nowych obszarów biznesowych. Przez cztery lata budował także swój własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych – Snapp. Michał to także prelegent licznych konferencji branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych. Jest absolwentem Archeologii, którą ukończył na Uniwersytecie Warszawskim. Swój wolny czas spędza z rodziną, ale jest także fanem roweru i gór.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj