Jerzy Hołub objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jerzy Hołub objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe

Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub.

Jerzy Hołub będzie odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce, takie jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, Orange Warsaw Festiwal, Open’er Festival i Kraków Live Festival, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.

Jerzy ma 17-letnie doświadczenie marketingowe, które zdobył pracując dla wiodących marek, takich jak Orange, T-Mobile, LUXMED i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrednio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsung, i Cisco.

Kładąc duży nacisk na analityczne rozumowanie, Jerzy koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, począwszy od strategii cyfrowej i nowych technologii, poprzez wiedzę o zachowaniach konsumenckich, a skończywszy na rozwijaniu najlepszych w swojej klasie narzędzi wsparcia sprzedaży.

Jerzy Hołub jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Czeskiej Akademii Nauk oraz absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Pasją Jerzego jest klasyczna literatura rosyjska oraz boks.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij