Triumf kampanii „A co gdyby?” – filmy OLX zajęły wszystkie miejsca zestawienia YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2019 r.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Triumf kampanii „A co gdyby?” – filmy OLX zajęły wszystkie miejsca zestawienia YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2019 r.

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard, spoty jednej marki uplasowały się na wszystkich pozycjach rankingu. Kampania OLX „A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora podbiła YouTube'a w czerwcu br.

>>> #OdKulis: Kampania OLX „W sieci nie bądź chamem”

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na pierwszym miejscu czerwcowego zestawienia znalazło się wideo A co gdyby? #2, w którym pojawia się kultowy już argument negocjacyjny w postaci „chorej córki”. W konkluzji spotu widzimy, że nieuczciwe obniżanie ceny to zwykłe okradanie osób często bardziej potrzebujących – w tym przypadku małego harcerza. Druga pozycja to reklama A co gdyby? #4 ukazująca niemiłe zachowania także drugiej strony transakcji, a mianowicie sprzedającego. Spot pokazuje, że skoro już ktoś decyduje się na zaoferowanie przedmiotu online to powinien odpisywać na wiadomości zainteresowanych, ponieważ może im naprawdę zależeć na odpowiedzi. Podium zamyka wideo A co gdyby? #5, które porusza temat nadużywania uprzejmości osób decydujących się na oddanie przedmiotu za darmo, w tym wypadku żądania także bezpłatnej dostawy.

Czwarte miejsce rankingu zajęła reklama A co gdyby? #7 pokazująca jakie konsekwencje może mieć wystawianie przedmiotu za 0 zł, aby przyciągnąć więcej zainteresowanych, a potem żądanie od nich zapłaty. Czerwcowe zestawienie zamyka spot A co gdyby? #3, w którym bohater dzwoni do sprzedającego w zupełnie innej sprawie niż ta z jego ogłoszenia. Skutki takiego zachowania niestety mogą okazać się tragiczne - w tym wypadku była to niechybna śmierć pechowego kucharza…

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT, natomiast produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25, który dzięki zastosowaniu skypaneli stworzył charakterystyczne kolory w tle.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij