Szef zespołu copywriterów ponownie w Komisji Etyki Reklamy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Szef zespołu copywriterów ponownie w Komisji Etyki Reklamy

Sławomir Skowerski, head of copywriting w GoldenSubmarine, został wybrany na drugą kadencję Komisji Etyki Reklamy.

Komisja jest organem Rady Reklamy, organizacji zrzeszającej branżę reklamową i reklamodawców. Sławomir Skowerski był już arbitrem Komisji Etyki Reklamy w poprzedniej kadencji (od grudnia 2016 roku). Pod koniec czerwca, podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, powołano go do niej ponownie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Misją Rady Reklamy jest dbanie o to, by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji.

Sławomir Skowerski jest związany z agencją GoldenSubmarine od prawie ośmiu lat. Jak sam mówi o sobie: – Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji, z sektora finansów i bankowości, FMCG, telekomunikacji czy farmaceutycznego. Często z powodzeniem, dzięki czemu na koncie posiadam nagrody i nominacje w konkursach marketingowych: Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Golden Arrow. Regularnie popisuję się w artykułach i tworzę analizy do branżowych magazynów i raportów, reprezentuję też agencję na rozmaitych branżowych eventach i konferencjach, m.in. na Forum IAB 2019. Posiadam certyfikat DIMAQ – potwierdzający międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij