PGE wybrała agencje reklamowe do współpracy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PGE wybrała agencje reklamowe do współpracy

PGE zakończyła postępowanie na obsługę reklamową w obszarze ATL i BTL. W przetargu zostały wybrane agencje The Digitals, Havas Warsaw i K2.

Przetarg prowadzony przez PGE dotyczył wyboru agencji ATL i BTL i rozpoczął się w maju 2019 roku. W przetargu do współpracy z PGE wybrane zostały trzy agencje: The Digitals, Havas Warsaw i K2.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Będą one współpracować z PGE przez najbliższe dwa lata lub do wyczerpania puli środków przewidzianej w umowie ramowej. 

Zadaniem agencji będzie realizacja kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych. Planowane w tym zakresie działania obejmować będą zarówno reklamę ATL (telewizja, radio, outdoor oraz Internet), jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, foldery, rollupy, mailing).

Przez dwa ostatnie lata za obsługę reklamową kampanii PGE odpowiadały agencje K2 i Just.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij