PGE wybrała agencje reklamowe do współpracy

PGE zakończyła postępowanie na obsługę reklamową w obszarze ATL i BTL. W przetargu zostały wybrane agencje The Digitals, Havas Warsaw i K2.
O autorze
0 min czytania 2019-07-18

Przetarg prowadzony przez PGE dotyczył wyboru agencji ATL i BTL i rozpoczął się w maju 2019 roku. W przetargu do współpracy z PGE wybrane zostały trzy agencje: The Digitals, Havas Warsaw i K2.

Będą one współpracować z PGE przez najbliższe dwa lata lub do wyczerpania puli środków przewidzianej w umowie ramowej. 

Zadaniem agencji będzie realizacja kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych. Planowane w tym zakresie działania obejmować będą zarówno reklamę ATL (telewizja, radio, outdoor oraz Internet), jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, foldery, rollupy, mailing).

Przez dwa ostatnie lata za obsługę reklamową kampanii PGE odpowiadały agencje K2 i Just.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj