TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Epica Awards wprowadza nową kategorię – Gender Equity

Epica Awards wprowadza nową kategorię – Gender Equity
W ramach nowej kategorii zostaną nagrodzone te kampanie, które poruszają problemy dotyczące praw kobiet, społeczności LGBT+ oraz tożsamości płciowej.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Organizatorzy międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards 23 lipca br. ogłosili wprowadzenie nowej kategorii – Gender Equity. W jej ramach nagrody zostaną przyznane tym kreacjom, które poruszą m.in. problemy dotyczące LGBT+, równouprawnienia lub promują pozytywne działania odnoszące się do tożsamości płciowej.

Wprowadzenie kategorii Gender Equity było pomysłem Katii Chelpanovej, communication officera konkursu Epica Awards.

– Do tej pory kampanie poruszące problemy np. praw kokbiet czy LGBT+ mieściły się w naszej kategorii społecznej, lecz w wyniku pojawienia się ruchu #MeToo oraz w związku z obawami dotyczącymi podejścia do równości i tożsamości płciowej na całym świecie, uznałam, że należy szczególnie podkreślić te kwestie – powiedziała Katia Chelpanova.

Gender Equity jest drugą nową kategorią, która pojawi się w tegorocznym konkursie Epica Awards – wcześniej w tym roku ogłoszono wprowadzenie kategorii Creative Use of Data.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Epica Awards jest jedynym globalnym konkursem kreatywnym przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata, zajmujących się tematyką marketingową oraz reklamową.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu na Plac Zbawiciela w Warszawie, autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt, to jedyna nagrodzona kampania z Polski podczas gali Epica Awards 2018, która miała miejsce 15 listopada 2018 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się