Kolejny sukces 180heartbeats + Jung v Matt – w 32. edycji Międzynarodowego Konkursu Reklamowego Epica agencja otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation – Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy za kampanię „Niezniszczalna tęcza” dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości.
To jedyna nagrodzona kampania z Polski. Rozdanie nagród odbyło się podczas gali konkursu Epica, która miała miejsce 15 listopada br.
Zobacz również
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt już wcześniej została nagrodzona za akcję przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu – podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum 2018 twórcy kampanii otrzymali Grand Prix w kategorii Out of Home, Złoty Bęben w kategorii Local Spirit oraz nagrodę The Best of Good w kategorii Social Good.
Zachęcamy też do sprawdzenia, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji „Niezniszczalna tęcza” na Placu Zbawiciela w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]