Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Warszawa – Polska – Europa. Przemiany po 1989 roku” – plakaty konkursowe w przestrzeni Warszawy

Do końca lipca w przestrzeni miejskiej Warszawy możemy oglądać plakaty w ramach konkursu „Warszawa – Polska – Europa. Przemiany po 1989 roku”, zorganizowany przez Muzeum Warszawy. Na słupach Warexpo pojawiły się prace odnoszące się do politycznych i społecznych przemian, jakie dokonały się w 1989 r.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

Konkurs zorganizowany przez Muzeum Warszawy wraz z partnerami – Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych, Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej oraz Warexpo – był punktem wyjścia do artystycznego komentowania wydarzeń i przemian wokół 4 czerwca 1989 roku.

– Muzeum Warszawy – jako miejska instytucja kultury – nie tylko opowiada o historii miasta, lecz także odnosi się do zmieniającej się współczesności. Ciekawi nas perspektywa młodych osób, dlatego tworzymy przestrzeń wymiany doświadczeń i poglądów, a Święto Wolności jest ku temu doskonałą okazją. Dla muzeum to także ważny moment na zastanowienie się, jak przez ostatnie 30 lat zmieniała się Warszawa, Polska i Europa – mówi Ewa Nekanda-Trepka, dyrektorka Muzeum Warszawy.

Przewodniczący jury Piotr Rypson podkreśla: Podsumowanie trzydziestu lat politycznej, gospodarczej i społecznej transformacji jest zadaniem niełatwym. Plakat to dyscyplina operująca skrótem graficznym, znakiem; przekaz jest więc z natury prosty, choć niekoniecznie jednoznaczny. Organizatorzy uznali, że zaproszenie do udziału w konkursie młodych twórców, w większości urodzonych w postkomunistycznej Polsce, posłuży za społeczny barometr, ukazujący, w jaki sposób kolejne pokolenia oceniają rezultaty owej transformacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nadesłane prace ukazują złożoność rzeczywistości po 1989 roku w Polsce. Młodzi artyści wskazują na podziały, jakie powstały po solidarnościowych tryumfach czy niepewne i nietrwałe efekty budowania demokratycznego ustroju i społeczeństwa obywatelskiego. Niektóre z projektów odnoszą się również do palących problemów społecznych.

Pokonkursowe prace będzie można oglądać bezpłatnie w Muzeum Warszawy oraz na miejskich słupach Warexpo do 31 lipca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się