Instagram uruchamia zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories

Instagram uruchamia zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories

Instagram wprowadza do swoich relacji nową funkcję – zbiórki charytatywne. Usługa działa w 28 krajach europejskich, w tym w Polsce.

Zbiórki charytatywne w mediach społecznościowych nie są rzeczą nową. Na Facebooka opcja ta działa już od dłuższego czasu i jej popularność nie maleje. Teraz przedstawiciele Instagrama poinformowali, że podobną usługę wprowadzają do Stories na platformie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki specjalnej naklejce możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w grafikę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.

Nowe narzędzie opiera się na technologii, która działa już na Facebooku w postaci zbiórek oraz przycisku „Przekaż datek”. Co istotne, Instagram nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – 100% darowizn trafia do organizacji.

Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Teraz zostają udostępnione w 28 europejskich państwach, w tym w Polsce.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

PS

Jedna z najsłynniejszych w Polsce zbiórek była poświęcona organizacji WOŚP, a zorganizowano ją w związku z tragiczną śmiercią śp. Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, ostatecznie zaś udało się zebrać prawie 16 mln złotych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij