TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Instagram uruchamia zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories

Instagram uruchamia zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories
Instagram wprowadza do swoich relacji nową funkcję – zbiórki charytatywne. Usługa działa w 28 krajach europejskich, w tym w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-07-30

Zbiórki charytatywne w mediach społecznościowych nie są rzeczą nową. Na Facebooka opcja ta działa już od dłuższego czasu i jej popularność nie maleje. Teraz przedstawiciele Instagrama poinformowali, że podobną usługę wprowadzają do Stories na platformie.

Dzięki specjalnej naklejce możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w grafikę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.

Nowe narzędzie opiera się na technologii, która działa już na Facebooku w postaci zbiórek oraz przycisku „Przekaż datek”. Co istotne, Instagram nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – 100% darowizn trafia do organizacji.

Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Teraz zostają udostępnione w 28 europejskich państwach, w tym w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jedna z najsłynniejszych w Polsce zbiórek była poświęcona organizacji WOŚP, a zorganizowano ją w związku z tragiczną śmiercią śp. Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, ostatecznie zaś udało się zebrać prawie 16 mln złotych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się