Ruszyła kampania „You lose, when you overpay” marki G2A.com

Wystartowała kampania G2A.com pod hasłem „You lose, when you overpay”, która pokazuje przewagę rynkową marki – bardzo konkurencyjne ceny – poprzez nawiązanie do świata graczy i do prostego insightu, że gra się po to, żeby wygrywać.
O autorze
1 min czytania 2019-07-30

G2A.com to marketplace skierowany do graczy i geeków, obsługujący użytkowników z całego świata. Założona w Polsce firma jest globalnym liderem w sprzedaży gier on-line, a teraz postanowiła rozszerzyć swoje usługi o sprzedaż elektroniki i sprzętu dla graczy. Kampania przygotowana przez Change Serviceplan to globalny launch marki G2A.com w tej kategorii.

Myślą przewodnią i hasłem kampanii jest „You lose, when you overpay”. Fabuła filmu reklamowego pokazuje kilka sytuacji, w których gracze, którzy „przepłacili” czują się tak, jakby dali się pokonać swoim wirtualnych wrogom. Bohaterów spotu, kupujących w innych miejscach niż G2A (czyt. drożej), czeka przegrana… game over!

Mocne osadzenie fabuły reklamy w kontekście gamingu podkreśla kompetencje G2A. Gracze są pierwszą, naturalną grupą odbiorców marki. Dla nich powstają wszystkie innowacje i oni są głównym celem strategii poszerzania oferty G2A, po to by w jednym miejscu mogli znaleźć wszystko, czego potrzebują do grania, w najlepszej cenie.

– Gaming jest bardzo hermetycznym segmentem i nie każdy potrafi się w nim odnaleźć. Dlatego też zbriefowaliśmy aż 12 agencji. Change Serviceplan zaprezentowało najlepszy pomysł który idealnie wpisywał się zarówno w grupę docelową jak i filozofię marki G2A. Hasło przewodnie: „You lose when you overpay” to genialne połączenie gamingowego „przegrywania” oraz kluczowego dla naszej marki pozycjonowania skupionego na świetnych cenach – mówi Marek Magoń, head of brand and marketing communications w G2A.COM

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Change Serviceplan odpowiada za koncepcję całej platformy komunikacji marki, pomysł kreatywny kampanii, Key Visual, przygotowanie filmu oraz skrótów i wersji taktycznych spotu do kampanii online na rynki europejskie.

W ramach jednej grupy komunikacyjnej, pod jednym dachem Group One, G2A.com współpracuje również z SalesTube. Agencja „one stop shop dla e-commerce” doradza G2A w zakresie analityki, mediów i technologii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się