Real Friends: Snapchat ruszył z pierwszą globalną kampanią reklamową

Real Friends: Snapchat ruszył z pierwszą globalną kampanią reklamową
Za pomocą kampanii zatytułowanej „Real Friends” Snapchat chce udowodnić, że aplikacja jest świetnym miejscem, które łączy ze sobą osoby. Tym samym firma chce przyciągnąć nowych użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2019-07-31

Mimo że Snapchat istnieje już na rynku od dobrych kilku lat i posiada około 203 mln użytkowników, to dalej pozostaje daleko w tyle za Instagramem czy Facebookiem. W związku z tym firma postanowiła stworzyć swoją pierwszą globalną kampanię, za pomocą której chce zachęcić nowe osoby do dołączenia do aplikacji.

W ramach kampanii „Real Friends” stworzono serię krótkich filmów, które zwracają uwagę na to, że Snapchat jest świetnym miejscem na nawiązywanie nowych znajomości oraz pielęgnowanie swoich dotychczasowych przyjaźni.

Spoty pojawią się w kinach, telewizji i mediach cyfrowych w USA, Indiach i Australii, zaś jesienią kampania wejdzie także na rynki europejskie.

Ponadto, w ramach inicjatywy „Real Friends” stworzono także serię reklam z cytatami na temat przyjaźni, które pojawiły się w prasie i na nośnikach zewnętrznych. Do akcji zaproszono także influencerów, którzy na swoich profilach na Instagramie publikowali posty na żółtym tle, kojarzącym się ze Snapchatem, z hashtagami #RealFriends i #FriendshipQuotes.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Wygląda na to, że już wkrótce w Snapchacie znajdzie się opcja, którą dobrze znamy z Facebooka – tworzenie wydarzeń oraz możliwość wysyłania zaproszeń na nie swoim znajomym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W lutym br. producent klocków Lego wprowadził do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań dla osób dorosłych. Jej zakupu można było dokonać tylko za pomocą aplikacji Snapchat.