Real Friends: Snapchat ruszył z pierwszą globalną kampanią reklamową

Real Friends: Snapchat ruszył z pierwszą globalną kampanią reklamową

Za pomocą kampanii zatytułowanej „Real Friends” Snapchat chce udowodnić, że aplikacja jest świetnym miejscem, które łączy ze sobą osoby. Tym samym firma chce przyciągnąć nowych użytkowników.

Mimo że Snapchat istnieje już na rynku od dobrych kilku lat i posiada około 203 mln użytkowników, to dalej pozostaje daleko w tyle za Instagramem czy Facebookiem. W związku z tym firma postanowiła stworzyć swoją pierwszą globalną kampanię, za pomocą której chce zachęcić nowe osoby do dołączenia do aplikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii „Real Friends” stworzono serię krótkich filmów, które zwracają uwagę na to, że Snapchat jest świetnym miejscem na nawiązywanie nowych znajomości oraz pielęgnowanie swoich dotychczasowych przyjaźni.

Spoty pojawią się w kinach, telewizji i mediach cyfrowych w USA, Indiach i Australii, zaś jesienią kampania wejdzie także na rynki europejskie.

Ponadto, w ramach inicjatywy „Real Friends” stworzono także serię reklam z cytatami na temat przyjaźni, które pojawiły się w prasie i na nośnikach zewnętrznych. Do akcji zaproszono także influencerów, którzy na swoich profilach na Instagramie publikowali posty na żółtym tle, kojarzącym się ze Snapchatem, z hashtagami #RealFriends i #FriendshipQuotes.

PS

Wygląda na to, że już wkrótce w Snapchacie znajdzie się opcja, którą dobrze znamy z Facebooka – tworzenie wydarzeń oraz możliwość wysyłania zaproszeń na nie swoim znajomym.

PS2

W lutym br. producent klocków Lego wprowadził do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań dla osób dorosłych. Jej zakupu można było dokonać tylko za pomocą aplikacji Snapchat.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij