Kaufland będzie personalizować reklamy w swoich sklepach

Kaufland będzie personalizować reklamy w swoich sklepach

W wybranych sklepach sieci Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne – digital signage – pozwalają one na personalizowanie reklam kierowanych do klientów.

Nowoczesne ekrany digital signage przede wszystkim pozwalają na personalizowanie reklam czy wybranych komunikatów i dopasowanie ich np. do danego regionu czy nawet konkretnego sklepu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W przypadku sieci Kaufland, wyświetlane reklamy będą dopasowane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem do sklepu emitowane są komunikaty na temat aktualnej oferty marki oraz najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu kilkanaście kolejnych ekranów przedstawia ofertę dotyczącą najbliższych regałów, natomiast przy wyjściu ze sklepu na wyświetlaczu klientom ukaże się reklama z ofertą na nadchodzący tydzień.

Ekrany digital signage są wdrażane w wybranych sklepach sieci Kaufland po pozytywnym zakończeniu testów w zeszłym roku. W tym momencie wyświetlacze można znaleźć w ponad 40 sklepach marki, m.in. we Wrocławiu, Krakowie czy Lublinie, natomiast do końca roku będą wprowadzane w kolejnych placówkach.

PS

Pod koniec czerwca br. sieci handlowe Lidl i Kaufland nawiązały współpracę z marką Volkswagen, w ramach której przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje ładowania samochodów elektrycznych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij