W kolekcji marki FFORA znajdziemy przede wszystkim uniwersalne uchwyty do wózków inwalidzkich, w których osoby niepełnosprawne mogą umieścić np. wielokrotnego użytku kubek na napoje czy też portfele.
Ponadto w kolekcji znalazła się też niewielkich rozmiarów torebka skórzana, wyposażona w dwukierunkowe zamki błyskawiczne, które umożliwiają otwieranie kieszonki zarówno w pionie, jak i poziomie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak zapewniają twórcy marki FFORA, ich misją jest tworzenie produktów, które usprawnią życie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Zeszłoroczna kolekcja na jesień-zimę 2018 jest trzecią z kolei i jest wielkim krokiem w stronę różnorodności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu br. IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
PS3
Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Powstała w 2015 roku, a obecnie zatrudnia 13 osób. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.