Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marka FFORA stworzyła kolekcję akcesoriów z myślą o osobach niepełnosprawnych

Marka FFORA stworzyła kolekcję akcesoriów z myślą o osobach niepełnosprawnych
Amerykańska marka FFORA tworzy designerskie akcesoria, zaprojektowane z myślą o osobach niepełnosprawnych. Do sprzedaży właśnie trafiła pierwsza kolekcja brandu.
O autorze
1 min czytania 2019-08-06

W kolekcji marki FFORA znajdziemy przede wszystkim uniwersalne uchwyty do wózków inwalidzkich, w których osoby niepełnosprawne mogą umieścić np. wielokrotnego użytku kubek na napoje czy też portfele.

Ponadto w kolekcji znalazła się też niewielkich rozmiarów torebka skórzana, wyposażona w dwukierunkowe zamki błyskawiczne, które umożliwiają otwieranie kieszonki zarówno w pionie, jak i poziomie. 

Jak zapewniają twórcy marki FFORA, ich misją jest tworzenie produktów, które usprawnią życie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Zeszłoroczna kolekcja na jesień-zimę 2018 jest trzecią z kolei i jest wielkim krokiem w stronę różnorodności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu br. IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

PS3

Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Powstała w 2015 roku, a obecnie zatrudnia 13 osób. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.