Tommy Hilfiger to kolejna marka, która stawia na ekologię i zrównoważoną modę. W swojej najnowszej kolekcji Tommy Jeans na jesień-zimę 2019/2020 brand postanowił wykorzystać przyjazne dla środowiska materiały oraz pochodzące z recyklingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W kolekcji, która jest połączeniem typowego dla marki amerykańskiego stylu ze streetwearem, znajdziemy m.in. spodnie oraz spódnice z bawełny pochodzącej nawet w 100% z recyklingu, a serię produktów dżinsowych uszyto nawet z 90% materiałów odzyskanych z zalegających zapasów magazynowych. Natomiast guziki i nity pozyskane z nieużywanego towaru dodają ubraniom unikalnego charakteru, podobnie jak powtórnie tłoczone skórzane naszywki
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twarzami najnowszej kampanii marki Tommy Hilfiger zostały cztery młode gwiazdy muzyki. Sunni Colon, Glowie, IV Jay oraz Saba.
zdjęcia: instagram.com/tommyhilfiger
PS
Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Zeszłoroczna kolekcja na jesień-zimę 2018 była trzecią z kolei i jednocześnie wielkim krokiem w stronę różnorodności.
PS2
Sposobów na ponowne wykorzystanie plastiku jest wiele. Przykładem tego są buty skandynawskiej marki Rens, która stworzyła sportowe buty z butelek z tworzywa sztucznego oraz fusów po kawie.
PS3
Modele butów Futurecraft.Loop marki adidas wykonane są z plastiku, który w pełni można poddać recyklingowi i ponownie wykorzystać do stworzenia nowej pary obuwia.
PS4
Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.
PS5
Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja Asics Reborn Wear Project, w ramach której marka wykorzysta używane ubrania sportowe do stworzenia strojów dla reprezentacji Japonii na przyszłoroczną olimpiadę i paraolimpiadę.
PS6
Polska marka BOHEMA Clothing wprowadziła na rynek buty wykonane ze skóry z liści ananasa – Pinatex.