Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tommy Hilfiger stworzył kolekcję wykonaną z recyklingu

Tommy Hilfiger stworzył kolekcję wykonaną z recyklingu
Najnowsza jesienno-zimowa kolekcja marki Tommy Hilfiger została stworzona w duchu zrównoważonej mody – znajdziemy w niej ubrania wykonane z przyjaznych dla środowiska tkanin, a nawet takie, które pochodzą w 100% z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2019-08-19

Tommy Hilfiger to kolejna marka, która stawia na ekologię i zrównoważoną modę. W swojej najnowszej kolekcji Tommy Jeans na jesień-zimę 2019/2020 brand postanowił wykorzystać przyjazne dla środowiska materiały oraz pochodzące z recyklingu.

W kolekcji, która jest połączeniem typowego dla marki amerykańskiego stylu ze streetwearem, znajdziemy m.in. spodnie oraz spódnice z bawełny pochodzącej nawet w 100% z recyklingu, a serię produktów dżinsowych uszyto nawet z 90% materiałów odzyskanych z zalegających zapasów magazynowych. Natomiast guziki i nity pozyskane z nieużywanego towaru dodają ubraniom unikalnego charakteru, podobnie jak powtórnie tłoczone skórzane naszywki

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Twarzami najnowszej kampanii marki Tommy Hilfiger zostały cztery młode gwiazdy muzyki. Sunni Colon, Glowie, IV Jay oraz Saba.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



zdjęcia: instagram.com/tommyhilfiger

PS

Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Zeszłoroczna kolekcja na jesień-zimę 2018 była trzecią z kolei i jednocześnie wielkim krokiem w stronę różnorodności.

PS2

Sposobów na ponowne wykorzystanie plastiku jest wiele. Przykładem tego są buty skandynawskiej marki Rens, która stworzyła sportowe buty z butelek z tworzywa sztucznego oraz fusów po kawie.

PS3

Modele butów Futurecraft.Loop marki adidas wykonane są z plastiku, który w pełni można poddać recyklingowi i ponownie wykorzystać do stworzenia nowej pary obuwia.

PS4

Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.

PS5

Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja Asics Reborn Wear Project, w ramach której marka wykorzysta używane ubrania sportowe do stworzenia strojów dla reprezentacji Japonii na przyszłoroczną olimpiadę i paraolimpiadę.

PS6

Polska marka BOHEMA Clothing wprowadziła na rynek buty wykonane ze skóry z liści ananasa – Pinatex.