Agencja Publicis wygrała przetarg na obsługę kampanii dla jednej z marek firmy USP Zdrowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Publicis wygrała przetarg na obsługę kampanii dla jednej z marek firmy USP Zdrowie

Od września 2019 roku agencja Publicis będzie realizować kampanię dla jednej z marek firmy USP Zdrowie. Budżet reklamowy na obsługę działań w telewizji i internecie został pozyskany przez agencję w wyniku przetargu. Pierwsze prace nad przygotowaniem działań rozpoczęły się w sierpniu.

– USP Zdrowie to lider w swojej branży, a możliwość współpracy z tak silną marką jest zawsze dla agencji wyróżnieniem. Bardzo dziękuję przedstawicielom klienta za okazane zaufanie, a całemu zespołowi za ciężką pracę i pomysły, dzięki którym wygraliśmy przetarg – powiedziała Kamila Roszkowska Managing Partner Publicis Worldwide Polska.

USP Zdrowie jest liderem na rynku leków dostępnych bez recepty. W portfolio firmy znajdują się m.in. takie marki, jak Apap, Ibuprom, Gripex, Stoperan, Iskial, Verdin, Artresan, Multilac, Acatar. Obie firmy będą ze sobą współpracować po raz pierwszy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij