Agencja Publicis wygrała przetarg na obsługę kampanii dla jednej z marek firmy USP Zdrowie

Od września 2019 roku agencja Publicis będzie realizować kampanię dla jednej z marek firmy USP Zdrowie. Budżet reklamowy na obsługę działań w telewizji i internecie został pozyskany przez agencję w wyniku przetargu. Pierwsze prace nad przygotowaniem działań rozpoczęły się w sierpniu.
O autorze
0 min czytania 2019-08-20

– USP Zdrowie to lider w swojej branży, a możliwość współpracy z tak silną marką jest zawsze dla agencji wyróżnieniem. Bardzo dziękuję przedstawicielom klienta za okazane zaufanie, a całemu zespołowi za ciężką pracę i pomysły, dzięki którym wygraliśmy przetarg – powiedziała Kamila Roszkowska Managing Partner Publicis Worldwide Polska.

USP Zdrowie jest liderem na rynku leków dostępnych bez recepty. W portfolio firmy znajdują się m.in. takie marki, jak Apap, Ibuprom, Gripex, Stoperan, Iskial, Verdin, Artresan, Multilac, Acatar. Obie firmy będą ze sobą współpracować po raz pierwszy.