TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Walizki pełne skradzionych pieniędzy na lotnisku, czyli kolejna świetna akcja promująca „Dom z papieru”

Walizki pełne skradzionych pieniędzy na lotnisku, czyli kolejna świetna akcja promująca „Dom z papieru”
Netflix kolejny już raz zaskoczył nas nietuzinkowym pomysłem na akcję promocyjną serialu – na frankfurckim lotnisku na taśmie bagażowej pojawiły się nietypowe walizki, pełne skradzionych pieniędzy, z pseudonimami bohaterów „Domu z papieru”.
O autorze
0 min czytania 2019-08-21

Niedawno premierę miała trzecia część popularnego serialu Netfliksa „Dom z papieru”. Platforma w ramach promocji zaplanowała kilka ciekawych działań, w tym m.in. stworzenie specjalnej kolekcji ubrań wraz z marką Diesel czy umieszczenie na krakowskim Rynku Głównym ogromnej rzeźby przedstawiającej maskę Salvadora Dalego.

Innym przykładem niekonwencjonalnych działań marketingowych Netfliksa jest niedawna akcja na frankfurckim lotnisku – na taśmie bagażowej pojawiły się czerwone walizki, wypchane banknotami euro, a na nich znajdowały się pseudonimy bohaterów serialu „Dom z Papieru”.

Co więcej, na ekranach wyświetlających informacje o lotach pojawiły się też sylwetki bohaterów produkcji wraz z najważniejszymi informacjami o nich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiadały niemieckie agencje Heimat Active oraz Media Frankfurt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych akcji Netfliksa, zorganizowanych w ramach promocji serialu „Stranger Things”.