Niedawno premierę miała trzecia część popularnego serialu Netfliksa „Dom z papieru”. Platforma w ramach promocji zaplanowała kilka ciekawych działań, w tym m.in. stworzenie specjalnej kolekcji ubrań wraz z marką Diesel czy umieszczenie na krakowskim Rynku Głównym ogromnej rzeźby przedstawiającej maskę Salvadora Dalego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Innym przykładem niekonwencjonalnych działań marketingowych Netfliksa jest niedawna akcja na frankfurckim lotnisku – na taśmie bagażowej pojawiły się czerwone walizki, wypchane banknotami euro, a na nich znajdowały się pseudonimy bohaterów serialu „Dom z Papieru”.
Co więcej, na ekranach wyświetlających informacje o lotach pojawiły się też sylwetki bohaterów produkcji wraz z najważniejszymi informacjami o nich.
Za realizację odpowiadały niemieckie agencje Heimat Active oraz Media Frankfurt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych akcji Netfliksa, zorganizowanych w ramach promocji serialu „Stranger Things”.